> Voliotaki: Το τσάι...

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Το τσάι...

- Ρε τι έχει αυτό το τσάι μέσα;
Παράξενα μυρίζει.

- Παπάγια.
- Μόνο;
- Και φγάουλα!!!