> Voliotaki: Ανησυχία για τη Μαριέττα Γιαννάκου...

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Ανησυχία για τη Μαριέττα Γιαννάκου...

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας επέστρεψε η Μαριέττα Γιαννάκου, η οποία νοσηλεύεται στον Ερυθρό Σταυρό μετά το έμφραγμα που υπέστη στα τέλη Μαΐου.

Οι γιατροί επεχείρησαν χθες να την αποσωληνώσουν και να τη μεταφέρουν στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, ωστόσο ο επιβαρυμένος οργανισμός της

δεν ανταποκρίθηκε και έτσι οδηγήθηκε και πάλι στην Εντατική.