"
Ο κ. Πολάκης, ένας ανάξιος υπουργός,
αποφάσισε να παραβιάσει τη νομιμότητα και να ακυρωθεί τελικά ο διαγωνισμός για την πρόσληψη γιατρών και νοσηλευτών στις ΜΕΘ"
δήλωσε ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης.
"
Κύριε Πολάκη συνεχίστε έτσι και η φυλακή είναι κοντά" ανέφερε χαρακτηριστικά.