Η αβεβαιότητα για τα πιθανά αποτελέσματα του δημοψηφίσματος για την παραμονή ή όχι της Βρετανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, προκάλεσε έντονη ανησυχία στους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις τον Απρίλιο, σύμφωνα με δύο σφυγμομετρήσεις που δημοσιεύονται.
Η εταιρεία έρευνας αγοράς GfK είπε ότι ο βασικός της δείκτης εμπιστοσύνης καταναλωτών έπεσε στο -3, το χαμηλότερο επίπεδο από τον Δεκέμβριο του 2014 και από το μηδέν τον
Διαβάστε περισσότερα
Η εταιρεία έρευνας αγοράς GfK είπε ότι ο βασικός της δείκτης εμπιστοσύνης καταναλωτών έπεσε στο -3, το χαμηλότερο επίπεδο από τον Δεκέμβριο του 2014 και από το μηδέν τον
Διαβάστε περισσότερα