Οι πολίτες τών χωριών καί τών πόλεων μέσα σέ πανηγυρική ατμόσφαιρα καθαρίζουν εθελοντικά τούς δρόμους, τά πάρκα καί τίς πλατείες στίς γειτονιές, μέ τήν ευγενική αρωγή τών δημοτικών αρχών πού παρέχει λουλούδια καί παρτέρια.
Εκανα αυτόν τόν μικρό πρόλογο μετά τήν φωτογραφία πού κυκλοφόρησε στό διαδίκτυο πού δείχνει δημοτικούς συμβούλους καί άρχοντες νά καθαρίζουν τήν σκατίλα στούς δρόμους τού Βόλου.
Οι επαγγελματίες καταστηματάρχες κουλαμάρα έχουν νά καθαρίσουν τό χώρο μπροστά από τά μαγαζιά τους από τά σκουπίδια, τή λίγδα καί τά λάδια πού οι ίδιοι προκαλούν?
Οι νυκοκυραίοι καί οι νοικοκυρές κουλαμάρα έχουν νά καθαρίσουν τό δρόμο μπροστά στά σπίτια τους?
Θά επαναλάβω ακόμα μιά φορά , ότι ευτυχώς πού ήρθαν στό Βόλο οι Μικρασιάτες πρόσφυγες καί μάς δίδαξαν ασβέστωμα, λάντρα, καθαριότητα καί αξιοπρέπεια. Διαφορετικά, θά μάς είχε πιάσει πανούκλα.
Φαίνεται όμως ότι ξεχάσαμε τά μαθήματά τους. Μήπως είναι καιρός νά βάλουμε κάτω εμείς οι βολιώτες τόν κώλο μας καί νά τά ξαναθυμηθούμε?
Καλή Ανάσταση σ΄όλους
