> Voliotaki: Εξομολόγηση Μαστροκώστα:”Η μάχη που έδωσα με τον καρκίνο!(video)

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Εξομολόγηση Μαστροκώστα:”Η μάχη που έδωσα με τον καρκίνο!(video)

Η Γωγώ Μαστροκώστα ήταν καλεσμένη στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου. 

Η πρώην γυμνάστρια
και νυν σχεδιάστρια, μίλησε μεταξύ άλλων για τη μάχη που έδωσε με τον καρκίνο στο στήθος.

«Το άτομο που το περνάει, έχει την επιβάρυνση της στεναχώριας που προκαλεί στους γύρω του. Έχεις συναισθηματική φόρτιση. Λες: "Τι κάνω τώρα; Έχω προκαλέσει τόσο πόνο στην μάνα μου, στον πατέρα μου, στον σύντροφό μου», είπε η Γωγώ Μαστροκώστα.

Τι της άφησε αυτή η ιστορία; «Εγώ δεν κατάφερα να δω κάτι καλό μέσα από αυτή την ιστορία, ούτε να πω ότι με άλλαξε ως άνθρωπο και τώρα κοιτάζω τα απλά πράγματα και το νόημα της ζωής. Ήμουν έτσι από πριν. Πάντα για μένα νόημα είχαν τα απλά πράγματα», απάντησε η Γωγώ Μαστροκώστα.

Και πρόσθεσε: «Ένα κομμάτι το οποίο με πληγώνει είναι ότι δεν χάρηκα τις πρώτες στιγμές με το παιδί μου. Είναι ένα κομμάτι το οποίο το έχασα! Η γέννηση και ο καρκίνος έγιναν ταυτόχρονα.

Και δεν μπορείς, γιατί πρέπει να έχεις όλες τις δυνάμεις σου να ανταπεξέλθεις στον Γολγοθά που ξεκινάει».