> Voliotaki: Είναι δευτέρα πρωί και τα παιδάκια στη τάξη..

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Είναι δευτέρα πρωί και τα παιδάκια στη τάξη..

Είναι Δευτέρα πρωί και τα παιδάκια στη τάξη του Μπόμπου
προσπαθούν να προσαρμοσθούν από τη βαβούρα του Σαββατοκύριακου.

Η δασκάλα, αφού τα καλωσορίζει, ρωτά κάθε ένα παιδάκι που πήγε την Κυριακή:

Δασκάλα: Εσύ Μαρία πού πήγες;
Μαρία: Εγώ κυρία πήγα με τον μπαμπά μου και τη μαμά μου στο λούνα πάρκ.

Δασκάλα: Εσύ αγόρι μου Γιωργάκη πού πήγες;

Γιωργάκης: Εγώ κυρία πήγα με τη μαμά σε κουκλοθέατρο.

Αφού ρώτησε λοιπόν όλα τα παιδάκια, τι να κάνει στο τέλος αναγκάστηκε να ρωτήσει και το Μπόμπο:

Δασκάλα: Για πες μας κι εσύ Μπόμπο πού πήγες;

Μπόμπος: Εγώ κυρία πήγα με τους γονείς μου και παρακολούθησα όπερα.

Δασκάλα: Όπερα;;!! Μα αυτό Μπόμπο είναι θαυμάσιο. Θυμάσαι μήπως να μας πεις και πιο έργο είδατε;

Μπόμπος: Τι να σας πω κυρία, δεν θυμάμαι πολύ καλά, πρέπει να ήτανε .... ή η Τόσκα του Πουτσίνι ή η Π***σα του Τοσκίνι.