> Voliotaki: Πάρτε με κι εμένα..

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Πάρτε με κι εμένα..

Μια μέρα ο Τοτός πάει στο σχολείο με το ένα μάτι μαυρισμένο.
Τον βλέπει η δασκάλα και τον ρωτάει αν τσακώθηκε με κανέναν.
- Με έδειρε ο μπαμπάς μου, απαντάει ο Τοτός.

Χθες βράδυ με ρώτησε αν έχω κοιμηθεί και εγώ του είπα "Οχι", έτσι ήρθε και με έδειρε.
- Λοιπόν, λέει η δασκάλα, σήμερα το βράδυ αν θα σε ξαναρωτήσει αν είσαι ξύπνιος δεν θα απαντήσεις, δεν θα πεις κουβέντα.
Την άλλη μέρα πάει ο Τοτός στο σχολείο μελανιασμένος από το ξύλο και τον ρωτάει ξανά η δασκάλα αν έκανε αυτό που του είπε.
- Να, λέει ο Τοτός, χθες βράδυ που πήγα να κοιμηθώ με ρωτάει ο μπαμπάς μου "Τοτέ..κοιμήθηκες;" και εγώ δεν απάντησα.
Μετά από λίγο ακούω την μαμά μου να φωνάζει "Πάρε με, ναι, πάρε με!" κι εγώ πετάχτηκα από το κρεβάτι μου και λέω
"ΕΕΕ!!! Που πάτε; Πάρτε με κι εμένα μαζί σας."