Καλό το ποδοσφαιρικό χιουμοράκι. Αλλά το δέχομαι παθητικά καθώς έπαψα να ασχολούμαι με το πρωτάθλημα της Κολομβίας του ευρωπαϊκού νότου. Δεν ξέρω ούτε πόσους βαθμούς έχει ο παναθηναϊκός για να καταλάβεις! Ξέρω βέβαια πόσους έχει η Νίκη στην Γ' εθνική (αυτό το χούι δεν το κόβω)!
Επέστρεψα και αποκωδικοποιητή και κάρτα στην Ελλάδα, τα έκοψα όλα! Χθες είδα πάντως Juventus-Torino. Φιλιά πολλά και χαιρετισμούς σε όλους!!!
Ηλίας Τσιλιβίδης
