> Voliotaki: Με κίνηση "ματ", ο Πογιέτ "έσβησε" τον Παναθηναϊκό! Χωρίς σκορ και θέαμα

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Με κίνηση "ματ", ο Πογιέτ "έσβησε" τον Παναθηναϊκό! Χωρίς σκορ και θέαμα


- Ισόπαλο 0-0 έληξε το αθηναϊκό ντέρμπι, πολύ κακό το θέαμα
- Καλύτερος, αλλά ακίνδυνος ο Παναθηναϊκός
- Στο -8 οι “πράσινοι” από τον Ολυμπιακό, στο -10 η ΑΕΚ
- Αποδοκιμάστηκε το “τριφύλλι” από τον κόσμο του, κράξιμο στον Αναστασίου.


Σ' ένα ντέρμπι, το οποίο θα ξεχαστεί κιόλας στις επόμενες μέρες, ο Παναθηναϊκός αναδείχθηκε ισόπαλος 0-0 με την ΑΕΚ στην κατάμεστη Λεωφόρο, στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας.

Η ομάδα του Γιάννη Αναστασίου, η οποία αποδοκιμάστηκε από τον κόσμο της στο τέλος του αγώνα, ήθελε πολύ τη νίκη, αλλά δεν μπορούσε να την πάρει, με αποτέλεσμα να χάσει κι άλλο την επαφή με την κορυφή.

Από την πλευρά της, η Ένωση πήρε το αποτέλεσμα που ήθελε, βάσει όσων έδειξε στο παιχνίδι.