> Voliotaki: Το ποδήλατο...

Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Το ποδήλατο...

Ο Τοτός αρχίζει να γράφει γράμμα στον Χριστό για το τι δώρο θέλει τα Χριστούγεννα.
-»Αγαπητέ μου Χριστούλη. Έπειδη φέτος ήμουν πολύ καλό παιδί θέλω να μου φέρεις ένα ποδήλατο…».
Ξαφνικά όμως του έρχεται στη μνήμη ότι είχε κατουρήσει τις ντομάτες του γείτονα. Πετάει το χαρτί και γράφει στο επόμενο.

- «Αγαπητέ μου Χριστούλη. Έπειδη φέτος ήμουν αρκετά καλό παιδί θέλω να μου φέρεις ένα ποδήλατο…».
Η μνήμη του όμως ξαναλειτουργεί και του θυμίζει ότι είχε χαστουκίσει ένα μικρότερο παιδάκι. Πετάει πάλι το χαρτί και γράφει στο επόμενο.
- «Αγαπητέ μου Χριστούλη. Έπειδη φέτος ήμουν καλό παιδί θέλω να μου φέρεις ένα ποδήλατο…».
Όμως θυμάται ξαφνικά ότι είχε βρίσει τη δασκάλα του. Πετάει και το τρίτο χαρτί και γράφει στο επόμενο.
- «Αγαπητέ μου Χριστούλη. Φέτος δεν ήμουν και τόσο καλό παιδί, αλλά αφού ξέρω ότι με συγχωρείς, θέλω να μου φέρεις ένα ποδήλατο…».
Τότε ξαφνικά θυμάται ότι είχε βάλει νέφτι στον κώλο της γάτας της γειτόνισσας. Πετάει για ακόμη μια φορά το χαρτί και γράφει πάλι στο επόμενο.
«Αγαπητέ μου Χριστούλη. Φέτος ήμουν λίγο κακό παιδί, αλλά επειδή με συγχωρείς, θέλω να μου φέρεις ένα ποδήλατο…».
Και ξαφνικά θυμάται ότι είχε ρίξει στον δρόμο μια γριά με το ποδήλατό του. Τσαντισμένος λοιπόν ο πιτσιρικάς, κατεβάζει την εικόνα της Παναγίας, την κλειδώνει στο συρτάρι του, παίρνει μια εφημερίδα και κόβει γράμματα. Τα κολλάει σε ένα χαρτί και η πρόταση που φαίνεται είναι:
- «ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙΣ ΤΗ ΜΑΝΑ ΣΟΥ, ΦΕΡΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ!!!»