> Voliotaki: Οι πόντιοι υπάλληλοι

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Οι πόντιοι υπάλληλοι

Ηταν δύο Πόντιοι δημοτικοί υπάλληλοι και δούλευαν πυρετωδώς μέσα στο καταμεσήμερο.
Ο ένας έσκαβε, έσκαβε, έσκαβε και έφτιαχνε τρύπες, και ο άλλος τον ακολουθούσε και τις γέμιζε ξανά με χώμα.
Ενας περαστικός που τους χάζευε, απόρησε τι κάνανε αφού ο ένας έσκαβε και ο άλλος ξαναγέμιζε τις τρύπες.
Λέει λοιπόν σε αυτόν που έσκαβε:
- Πραγματικά εκτιμώ τη δουλειά που κάνετε και το ότι δουλεύετε με τόση όρεξη για την πόλη μας αλλά τι στο διάολο κάνετε αφού ο άλλος έρχεται και σου ξ αναγεμίζει τις τρύπες που σκάβεις;

Και ο Πόντιος απαντάει:
- Αστείο πρέπει να φαίνεται σε κάποιον απέξω, αλλά αυτός που φυτεύει τα δέντρα είναι άρρωστος σήμερα..