> Voliotaki: Γιά καφεδάκι....

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Γιά καφεδάκι....

AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Οι μισοι απο οσους φωναζετε ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ, θα πατε για καφεδακι την κυριακη. Η αποχη μας εφερε εδω που ειμαστε, οχι οι παππουδες