> Voliotaki: Η Μαίρη Συνατσάκη μίλησε για πρώτη φορά για τη νέα της εκπομπή με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Η Μαίρη Συνατσάκη μίλησε για πρώτη φορά για τη νέα της εκπομπή με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο

Τί αποκάλυψε η γνωστή παρουσιάστρια;

Η Μαίρη Συνατσάκη και ο Δημήτρης Ουγγαρέζος θα παρουσιάσουν μαζί τη νέα καλοκαιρινή εκπομπή του ΑΝΤ1 και οι δύο είναι πολύ ενθουσιασμένοι για αυτή τη συνεργασία τους. 

Η Μαίρη και ο Δημήτρης έχουν άλλωστε πολύ καλές φιλικές σχέσεις...

Διαβάστε περισσότερα