AΠΥΘΜΕΝΟ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΗΣ!.. ΑΝΤΕ ΚΥΡΑ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ. ΡΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ, ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ!... ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ ΜΑΣ
Την πρόταση να μην ψηφίζεται καμία σημαντική αλλαγή στην Παιδεία, αν δεν έχει τη στήριξη τουλάχιστον 200 βουλευτών, διατυπώνει η πρώην υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπουλου με επιστολή που έστειλε προς...
τους πολιτικούς αρχηγούς για το θέμα της αλλαγής του νόμου για την Παιδεία, που ανακοινώθηκε από τον Υπουργό Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά.
«Πεποίθησή μου είναι ότι, ανεξαρτήτως περιεχομένου αλλαγών, πρέπει να διασφαλίσουμε, ως κεκτημένη αξία, τη συναίνεση που με κόπο κατακτήσαμε στο χώρο της Παιδείας», τονίζει η πρώην υπουργός στη δήλωση της, που συνοδεύει την επιστολή, στην οποία, μεταξύ άλλων, αναφέρει: Την πρόταση να μην ψηφίζεται καμία σημαντική αλλαγή στην Παιδεία, αν δεν έχει τη στήριξη τουλάχιστον 200 βουλευτών, διατυπώνει η πρώην υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπουλου με επιστολή που έστειλε προς...
τους πολιτικούς αρχηγούς για το θέμα της αλλαγής του νόμου για την Παιδεία, που ανακοινώθηκε από τον Υπουργό Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά.
«...Η ανακοίνωση των προτάσεων από το Υπουργείο Παιδείας για την αλλαγή του νόμου για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έρχεται σε ευθεία αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στα Πανεπιστήμια όλων των ανεπτυγμένων χωρών. Επισφραγίζει την επιστροφή στο Πανεπιστήμιο του κρατικού ελέγχου και της κομματικής ασυδοσίας».-
