> Voliotaki: ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟ

Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟ

Αντώνης Φορλίδας
Αμβέρσα

"Καί ν' ανεβαίνεις σέ θωρούσα σάν αδελφή τού αυγερινού, Μαρίνα πράσινό μου αστέρι, Μαρίνα φώς τού αυγερινού, Μαρίνα άγριο περιστέρι καί κρίνο τού καλοκαιριού ".


Μαρίνα , αυτά τά λέει ο ποιητής. Ακου όμως καί τί σού λέει ένας έλληνας πολίτης.
Μαρίνα, αναρριχήθηκες στά έδρανα τής Βουλής γιά νά πολεμήσεις τή διαφθορά , τό πελατειακό κράτος, τήν σκατίλα τών Σαμαροβενιζέλων καί τήν μπόχα τού κομματικού βόθρου.

Μέ έκπληξή μου όμως μαθαίνω, ότι ούτε πράσινο αστέρι είσαι, ούτε φώς τού αυγερινού, ούτε άγριο περιστέρι ,ούτε κρίνο τού καλοκαιριού. Είσαι απλά μία από τά ίδια. Εχωσες τό καθαρό σου πρόσωπο ,τά καθαρά σου χέρια καί τήν άδολη ψυχή σου στά βοθρολύμματα τής πολιτικής αλητείας, τής συντεχνίας, τής έλλειψης αξιοκρατίας, τού βολέματος καί όλα αυτά γιά τό προσωπικό καί οικογενειακό σου όφελος.

Διόρισες τήν κόρη σου στό ΥΕΘΑ σάν ειδική σύμβουλο καί συγγενείς σου στή Βουλή, αδιαφορώντας γιά τό " ηθικό καί τό νόμιμο ". Δέν αμφισβητώ τίς δεξιότητες καί τίς ικανότητες τής συμπαθέστατης κορούλας σου, αλλά σάν ειδικός σύμβουλος στό υπουργείο Αμύνης ,νά κάνει τί?

Νά κάνει στρατιωτικές επιχειρήσεις ή νά βγάζει τά διαζύγια γερόντων ξεμωραμένων στρατηγών μέ χεσμένες σκελέες πού τούς απάτησε η κατά 50 χρόνια νεώτερη ουκρανή συμβία τους?

Υπάρχουν τόσοι άνεργοι μέ διδακτορικά καί διατριβές στήν γεωστρατηγική πού θά μπορούσαν κάλλιστα νά ανταποκριθούν σέ μιά τέτοια θέση.

Μαρίνα, γιατί εκθέτεις καί υπονομεύεις τήν κυβέρνηση ? Eμείς περιμέναμε διαφάνεια καί αξιοκρατία. Περιμέναμε νά δώσετε τό καλό παράδειγμα. Γιατί μέ ρεζιλεύεις? Μέ τί μούτρα θά αντικρύσω τόν Σκοτινιώτη καί τήν Μακρή όταν γυρίσω στήν πατρίδα?

Δέν καταλαβαίνεις ότι εξευτελίζεις τούς θεσμούς, τούς ψηφοφόρους σου καί τόν Αλέξη Μεικόπουλο μέ τήν συμπεριφορά σου?

Σέ τιμά ασφαλώς τό γεγονός ότι σάν μάνα κάνεις τά πάντα, ρισκάροντας ακόμα καί τήν πολιτική σου καριέρα γιά νά βολέψεις τήν οικογένειά σου.

Νά ξέρεις όμως , ότι υπάρχουν καί άλλοι πού γιά νά στηρίξουν τά άνεργα παιδιά τους εξοστρακίστηκαν στό Βέλγιο μετανάστες ,μετά από 35 χρόνια ευδοκιμης υπηρεσίας στήν Π.Α, μ'ένα σωρό γαλόνια καί ένα κάρρο παράσημα καί πλένουν πτώματα στό νεκροτομείο τού Dedermonde.

Mαρίνα, πράσινό μου αστέρι , φώς τού αυγερινού καί κρίνο τού καλοκαιριού μ' αυτό τό μυαλό σέ βλέπω σέ λίγο καιρό νά πίνεις παρέα μέ τή Ροδούλα τόν καφέ τής παρηγοριάς σάν τεθλιμένη χήρα στήν ΑΥΡΑ τού Αναύρου καί νά μιλάτε γιά περασμένα μεγαλεία.

Αν θέλεις νά αποκαταστήσεις τήν υστεροφημία σου καί νά επανέλθεις στήν γήινη πραγματικότητα, πρέπει νά ανακαλέσεις τάχιστα τόν διορισμό τής κόρης σου.

Θά περιμένω μέ αγωνία.