> Voliotaki: ΟΧΙ

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

ΟΧΙ

Αντώνης Φορλίδας
Αμβέρσα

Τόν παππού μου τόν γνώρισα μέσα από φωτογραφίες καί αφηγήσεις τής γιαγιάς
Ηταν ένας από τούς χιλιάδες έλληνες φαντάρους πού μέ τό χαμόγελο στά χείλη πήγαν μπροστά γιά νά πολεμήσουν τόν φασισμό τό 1940.
Λιανόπαιδο, αμούστακο παλληκαράκι όλο ζωντάνια καί όνειρα, άφησε τή γιαγιά μου μέ τή κοιλιά στό στόμα καί τράβηξε εκεί πού η Πατρίδα τόν καλούσε.
Ο παππούς μου, σύμφωνα μέ τήν ανακοίνωση τού Εθνικού Στρατηγείου , "επεσε ηρωικά μαχόμενος υπέρ Πίστεως καί Πατρίδος"

Η αλήθεια είναι ότι ο παππούς μου δέν σκοτώθηκε ούτε από τά ιταλικά πολυβόλα, ούτε από τά ιταλικά κανόνια.
Ο παππούς μου έφυγε από τόν μάταιο τούτο κόσμο από αμοιβαδική δυσεντερία. Δηλαδή από χέσιμο.
Τόν βρήκε κοκκαλωμένο ανάμεσα σέ δυό βραχάκια, ο αδελφικός του φίλος καί βολιώτης συμπατριώτης του, Αριστοτέλης, μέ τήν σκελέα του κατεβασμένη καί καταχεσμένη στό 51 ύψωμα τής Αλβανίας.
Δίπλα του , ένας Ιταλός φαντάρος , χεσμένος καί κοκκαλωμένος κι αυτός , μέ μιά κιθάρα στό χέρι.
Γιά μένα ο παππούς μου ήταν ήρωας.
Δέν έχει σημασία ,πώς πεθαίνεις αλλά γιατί πεθαίνεις.
Παππού μού λείπεις.
Δέν σ' αγκάλιασα ποτέ μου, ποτέ μου δέν μούδωσες ένα μολυβένιο στρατιωτάκι νά παίξω.
Εσύ παππού μου πέθανες ,όπως πέθανες γι' αυτή τήν ευλογημένη χώρα. Μάθε όμως ότι τά εγγόνια αυτών πού εσύ μέ ρομαντισμό πολέμησες, ξεπουλάν τή χώρα σου καί τά κόκκαλά σου, γιά πενταροδεκάρες.
Μάθε επίσης ότι άν ποτέ μπορούσες νά ξαναπολεμήσεις καί νά ξαναδώσεις τή ζωή σου γιά ιδανικά, δέν θά μπορείς πλέον γιατί γιά νά πάς στά σύνορα θά πρέπει νά πληρώσεις διόδια στούς Εθνικούς Εργολάβους.
Παππού, μού λείπεις αβάσταχτα.
Θά σέ ήθελα μαζί μου στήν σημερινή μεγαλειώδη παρέλαση γιά τήν επέτειο τού ΟΧΙ, νά περάσουμε ευθυτενείς καί περήφανοι μπροστά από τούς επισήμους , γεμίζοντάς τους μέ σκατά από τήν χεσμένη σου σκελέα.
Παππού μου ,δυστυχώς σήμερα κυβερνάει τήν Ελλάδα όλη η ελληνόφωνη ρουφιανιά, δηλαδή τά παιδιά τού Μητσοτάκη , τού Βαρβιτσιώτη ,ο υπερπατριώτης Αδωνις, ο Ταμήλος, ο Τζαμτζής, ο Χριστοφοράκος, ο Παπακωνσταντίνου κλπ. πού σφετερίζονται τήν πολιτική εξουσία τού τόπου.
Μάθε επίσης ,ότι οι σημερινοί πολιτικοί κοπρίτες, πού γι΄αυτούς τούς αγύρτες έδωσες τή ζωή σου, ταυτίζονται μόνο μέ τήν πουστιά, τήν λαμογιά καί τήν διαφθορά.
Λατρεμένε μου παππού, μού λείπεις.