> Voliotaki: Μίτσελ προς Μήτρογλου: “Εγώ παίρνω τις αποφάσεις”

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Μίτσελ προς Μήτρογλου: “Εγώ παίρνω τις αποφάσεις”

Ο προπονητής του Ολυμπιακού... κατσάδιασε τον Κώστα Μήτρογλου, για την απόφαση του να εκτελέσει το πέναλτι των "ερυθρόλευκων" στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό

Ο Μίτσελ ήταν εκνευρισμένος με την απόφαση του Κώστα Μήτρογλου, να εκτελέσει το πέναλτι που κέρδισε ο Ολυμπιακός στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, κάτι που φάνηκε και μετά τη λήξη του ματς.

Ο Ισπανός τεχνικός ζήτησε εξηγήσεις από τον Έλληνα επιθετικό, που εμφανίστηκε μετανιωμένος, με τον Μίτσελ να του τονίζει πως είναι αυτός που κάνει κουμάντο στην ομάδα!

«Κόουτς ήταν λάθος μου η κίνηση με το πέναλτι, όμως είχα συνεννοηθεί με τον Τσόρι για να το χτυπήσω εγώ», είπε στον Μίτσελ ο Μήτρογλου ζητώντας συγγνώμη. Ο Μίτσελ, όμως, δεν έμεινε σ' αυτή.

Ο Ισπανός αναγνώρισε την μεταμέλειά του παίκτη, αλλά του διευκρίνισε με εμφατικό και αυστηρό τρόπο ότι “... εγώ παίρνω τις αποφάσεις στην ομάδα! Δεν σημαίνει κάτι εάν μίλησες με τον Τσόρι, διότι δεν μίλησες σε εμένα.

Εγώ αποφασίζω και όχι εσείς. Εγώ είμαι ο προπονητής και οι κανόνες είναι κανόνες και ισχύουν για όλους. Θα πρέπει να το καταλάβεις καλά αυτό. Εγώ κρίνω το τι πρέπει να γίνει και το πως”.