Ο υπουργός Περιβάλλοντος Γ. Μανιάτης, που… κατά σύμπτωση εκλέγεται στην Αργολίδα, καθώς και ο δήμαρχος Ναυπλίου, Δ. Κωστούρος, συναντήθηκαν το Σάββατο με τον πρόεδρο του ΟΣΕ, Π. Θεοφανόπουλο, από τον οποίο απέσπασαν τη «διαβεβαίωση» ότι σε έξι μήνες θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια.
Η γραμμή των 100 χλμ. έχει τη δική της «πονεμένη» ιστορία. Εκλεισε στις αρχές του 2004, για να ανακαινιστεί η υποδομή που ήταν
προδιαγραφών της περιόδου… Χ. Τρικούπη και δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει τα σύγχρονα τρένα.
Με τις συνήθεις υπερβάσεις στο χρονοδιάγραμμα και κυρίως στο κόστος, που εκτινάχθηκε στα 31 εκατ. ευρώ, εγκαινιάστηκε στα τέλη του 2008, αλλά χρειάστηκε να περάσουν άλλοι 16 μήνες, για να ξεκινήσουν τα πρώτα δρομολόγια, γιατί αποδείχθηκε ότι είχαν παραμείνει αρκετές ισόπεδες διαβάσεις και επομένως τα τρένα δεν θα μπορούσαν να αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες.
Λίγο αργότερα ήρθε το πρώτο Μνημόνιο, που είχε βασικό θύμα το σιδηροδρομικό δίκτυο, και για χάρη του έκλεισαν ως ασύμφορες πολλές γραμμές, κυρίως στη βόρεια Ελλάδα και την Πελοπόννησο.
Τοπικοί φορείς είχαν αποδώσει την κατάργηση της γραμμής σε πιέσεις των εργολάβων του αυτοκινητόδρομουΚόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα.
Η κυκλοφορία δεν θεωρείται ικανοποιητική και ήδη το υπουργείο Υποδομών ετοιμάζει νομοθετική ρύθμιση για ενίσχυση των εργολάβων, όπως άλλωστε προβλέπει η σύμβαση ανάθεσης των έργων του 2007.
Οι φορείς της Αργολίδας ζητούν να λειτουργήσει η γραμμή, με σημείο αναφοράς την Κόρινθο, ως κλάδος του προαστιακού και να υπάρχουν δρομολόγια τουλάχιστον για τα Σαββατοκύριακα.
Η γραμμή των 100 χλμ. έχει τη δική της «πονεμένη» ιστορία. Εκλεισε στις αρχές του 2004, για να ανακαινιστεί η υποδομή που ήταν
προδιαγραφών της περιόδου… Χ. Τρικούπη και δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει τα σύγχρονα τρένα.
Με τις συνήθεις υπερβάσεις στο χρονοδιάγραμμα και κυρίως στο κόστος, που εκτινάχθηκε στα 31 εκατ. ευρώ, εγκαινιάστηκε στα τέλη του 2008, αλλά χρειάστηκε να περάσουν άλλοι 16 μήνες, για να ξεκινήσουν τα πρώτα δρομολόγια, γιατί αποδείχθηκε ότι είχαν παραμείνει αρκετές ισόπεδες διαβάσεις και επομένως τα τρένα δεν θα μπορούσαν να αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες.
Λίγο αργότερα ήρθε το πρώτο Μνημόνιο, που είχε βασικό θύμα το σιδηροδρομικό δίκτυο, και για χάρη του έκλεισαν ως ασύμφορες πολλές γραμμές, κυρίως στη βόρεια Ελλάδα και την Πελοπόννησο.
Τοπικοί φορείς είχαν αποδώσει την κατάργηση της γραμμής σε πιέσεις των εργολάβων του αυτοκινητόδρομουΚόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα.
Η κυκλοφορία δεν θεωρείται ικανοποιητική και ήδη το υπουργείο Υποδομών ετοιμάζει νομοθετική ρύθμιση για ενίσχυση των εργολάβων, όπως άλλωστε προβλέπει η σύμβαση ανάθεσης των έργων του 2007.
Οι φορείς της Αργολίδας ζητούν να λειτουργήσει η γραμμή, με σημείο αναφοράς την Κόρινθο, ως κλάδος του προαστιακού και να υπάρχουν δρομολόγια τουλάχιστον για τα Σαββατοκύριακα.