AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Θέλω να θέσω για μια ακόμη φορά το θέμα της τοποθέτησης των νέων προϊσταμένων και να ρωτήσω (έμμεσα) τη νέα Δημοτική αρχή (και κυρίως τον Αντιδήμαρχο Δοικητικών θεμάτων κο Πέγιο) για το που βρίσκεται η διαδικασία η οποία κλείνει περί τον ένα χρόνο.
Είναι δυνατόν όταν η νέα αρχή μιλάει για αποκατάσταση αδικιών να μην δρομολογεί άμεσα τη νόμιμη διαδικασία με την οποία θα φύγει ένας μεγάλος αριθμός διορισμένων αναπληρωτών προϊσταμένων με μηδενικά προσόντα?
Επισημαίνω ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο(ΥΠ.ΕΣ. 40236/18.11.2013)
1)..οι αρμόδιες υπηρεσίες οφείλουν να επιδείξουν τη δέουσα επιμέλεια και να προβούν χωρίς άλλη καθυστέρηση - λαμβανομένου υπόψη και του χρονικού περιορισμού που τίθεται από το άρθρο 17 του ν. 3870/2010 - στις επιλογές προϊσταμένων των οργανικών τους μονάδων. Η αναιτιολόγητη καθυστέρηση θα μπορούσε να στοιχειοθετήσει το πειθαρχικό παράπτωμα της άρνησης ή παρέλκυσης εκτέλεσης υπηρεσίας το οποίο τιμωρείται σύμφωνα με τις διατάξεις του νέου πειθαρχικού δικαίου.
2)Η μη αποστολή των ατομικών φακέλων των υπαλλήλων στο οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο συνιστά σοβαρή παράβαση καθήκοντος του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου των ΟΤΑ α΄ βαθμού που τιμωρείται σύμφωνα με τα άρθρα 233 και επ. του ν. 3852/2010, όπως ισχύει. Επίσης, η αναιτιολόγητη καθυστέρηση εκ μέρους των αρμόδιων υπηρεσιών στοιχειοθετεί το πειθαρχικό παράπτωμα της παράβασης υπαλληλικού καθήκοντος, το οποίο τιμωρείται σύμφωνα με τις διατάξεις του νέου πειθαρχικού δικαίου. (ΥΠ.ΕΣ. 46638/19.12.2013)
Θέλω να θέσω για μια ακόμη φορά το θέμα της τοποθέτησης των νέων προϊσταμένων και να ρωτήσω (έμμεσα) τη νέα Δημοτική αρχή (και κυρίως τον Αντιδήμαρχο Δοικητικών θεμάτων κο Πέγιο) για το που βρίσκεται η διαδικασία η οποία κλείνει περί τον ένα χρόνο.
Είναι δυνατόν όταν η νέα αρχή μιλάει για αποκατάσταση αδικιών να μην δρομολογεί άμεσα τη νόμιμη διαδικασία με την οποία θα φύγει ένας μεγάλος αριθμός διορισμένων αναπληρωτών προϊσταμένων με μηδενικά προσόντα?
Επισημαίνω ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο(ΥΠ.ΕΣ. 40236/18.11.2013)
1)..οι αρμόδιες υπηρεσίες οφείλουν να επιδείξουν τη δέουσα επιμέλεια και να προβούν χωρίς άλλη καθυστέρηση - λαμβανομένου υπόψη και του χρονικού περιορισμού που τίθεται από το άρθρο 17 του ν. 3870/2010 - στις επιλογές προϊσταμένων των οργανικών τους μονάδων. Η αναιτιολόγητη καθυστέρηση θα μπορούσε να στοιχειοθετήσει το πειθαρχικό παράπτωμα της άρνησης ή παρέλκυσης εκτέλεσης υπηρεσίας το οποίο τιμωρείται σύμφωνα με τις διατάξεις του νέου πειθαρχικού δικαίου.
2)Η μη αποστολή των ατομικών φακέλων των υπαλλήλων στο οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο συνιστά σοβαρή παράβαση καθήκοντος του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου των ΟΤΑ α΄ βαθμού που τιμωρείται σύμφωνα με τα άρθρα 233 και επ. του ν. 3852/2010, όπως ισχύει. Επίσης, η αναιτιολόγητη καθυστέρηση εκ μέρους των αρμόδιων υπηρεσιών στοιχειοθετεί το πειθαρχικό παράπτωμα της παράβασης υπαλληλικού καθήκοντος, το οποίο τιμωρείται σύμφωνα με τις διατάξεις του νέου πειθαρχικού δικαίου. (ΥΠ.ΕΣ. 46638/19.12.2013)
