> Voliotaki: Αδωνις: Εάν φταίω εγώ (για τη μη συνεννόηση), παραιτούμαι...

Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Αδωνις: Εάν φταίω εγώ (για τη μη συνεννόηση), παραιτούμαι...

Ο ΑΔΩΝΙΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ"
ΒΙΝΤΕΟ... 
Το ευχάριστο, το 'πε σήμερα το πρωί στο MEGA. Αρκεί να του το πει ο ΣΥΡΙΖΑ.
«Αν μου πείτε εμένα ότι το πρόβλημα του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο Άδωνις
Γεωργιάδης, εγώ πιστεύω τόσο πολύ στην εθνική συνεννόηση και τόσο πολύ στην ανάγκη να μην καταστραφεί η σταθερότητα της χώρας –γιατί αυτό ο λαός μας θα το πληρώσει- που σας λέω δημοσίως, εάν πει ο ΣΥΡΙΖΑ: εάν φύγει ο Γεωργιάδης εγώ ψηφίζω Πρόεδρο (σ.σ. της Δημοκρατίας), εγώ παραιτούμαι και φεύγω από την πολιτική».

Στη συνέχεια, ο Αδωνις εριξε γι' άλλη μια φορά αιχμές κατά του κόμματος του Αλέξη Τσίπρα, που το χαρακτήρισε  «καταστροφική την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ λόγω αδημονίας για την εξουσία», ενώ ανέφερε ότι «η έκθεση της Bank of America λέει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα οδηγήσει την Ελλάδα σε σύγκρουση με την Ευρώπη».


Άδωνις: Αν φταίω εγώ... θα παραιτηθώ από Enikos_gr