> Voliotaki: Στις εφορίες παραπέμπει όσους δεν πλήρωσαν το χαράτσι η ΔΕΗ

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Στις εφορίες παραπέμπει όσους δεν πλήρωσαν το χαράτσι η ΔΕΗ

Όποιος πελάτης εξοφλήσει μετά την 25η Ιουλίου 2014 λογαριασμό που έχει λήξει, τυχόν ανεξόφλητο ποσό ΕΕΤΑ που περιλαμβάνεται σε αυτόν, δεν θα αποτελεί πλέον οφειλή στη ΔΕΗ

Διευκρινίσεις έδωσε η ΔΕΗ σχετικά με την εξόφληση του Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ακινήτων (ΕΕΤΑ) έτους 2013 μέσω των λογαριασμών ρεύματος...

Διαβάστε περισσότερα