ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Καλημέρα. Ενημερώθηκα μόλις προχθές σαν νέος πατέρας,από διάφορες φήμες, ότι η μαιευτική και γυναικολογική κλινική του Αχιλλοπούλειου νοσοκομείου Βόλου μέχρι το τέλος Ιουλίου θα κλείσει. Άλλες φήμες λένε ότι αυτό θα γίνει για συντήρηση και άλλες ότι δεν επαρκεί το προσωπικό (3 μαιευτήρες-γυναικολόγοι και 4 παιδίατροι), με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν πλέον οι βάρδιες (μετά και την συνταξιοδότηση του διευθυντή της γυναικολογικής). Αναρωτιέμαι βέβαια, αν αληθεύει το πρώτο σενάριο, αν είναι σώφρον να κλείσει η μαιευτική για συντήρηση.
Άραγε δεν μπορεί να συστεγαστεί προσωρινά σε κάποιον άλλο όροφο μαζί με κάποια άλλη ειδικότητα; Και από την άλλη, όλες αυτές οι γυναίκες που τις επόμενες μέρες-μήνες θα γεννήσουν τι πρέπει να κάνουν; Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Λάρισας η άλλης πόλης, η ιδιωτική κλινική; Σας παρακαλώ, όλους τους υπεύθυνους να μας δώσετε μια απάντηση-ενημέρωση. Σε όλη αυτή την αβέβαιη κατάσταση που ζούμε στον εργασιακό και κοινωνικό μας χώρο το τελευταίο που θέλουμε αυτή τη στιγμή είναι η αβεβαιότητα και στην υγεία.
Καλημέρα. Ενημερώθηκα μόλις προχθές σαν νέος πατέρας,από διάφορες φήμες, ότι η μαιευτική και γυναικολογική κλινική του Αχιλλοπούλειου νοσοκομείου Βόλου μέχρι το τέλος Ιουλίου θα κλείσει. Άλλες φήμες λένε ότι αυτό θα γίνει για συντήρηση και άλλες ότι δεν επαρκεί το προσωπικό (3 μαιευτήρες-γυναικολόγοι και 4 παιδίατροι), με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν πλέον οι βάρδιες (μετά και την συνταξιοδότηση του διευθυντή της γυναικολογικής). Αναρωτιέμαι βέβαια, αν αληθεύει το πρώτο σενάριο, αν είναι σώφρον να κλείσει η μαιευτική για συντήρηση.
Άραγε δεν μπορεί να συστεγαστεί προσωρινά σε κάποιον άλλο όροφο μαζί με κάποια άλλη ειδικότητα; Και από την άλλη, όλες αυτές οι γυναίκες που τις επόμενες μέρες-μήνες θα γεννήσουν τι πρέπει να κάνουν; Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Λάρισας η άλλης πόλης, η ιδιωτική κλινική; Σας παρακαλώ, όλους τους υπεύθυνους να μας δώσετε μια απάντηση-ενημέρωση. Σε όλη αυτή την αβέβαιη κατάσταση που ζούμε στον εργασιακό και κοινωνικό μας χώρο το τελευταίο που θέλουμε αυτή τη στιγμή είναι η αβεβαιότητα και στην υγεία.
