Τέσσερις εργαζόμενοι στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, από τους έξι υπαλλήλους, που έχουν ελεγχθεί μέχρι σήμερα, διαπιστώθηκε ότι είχαν προσληφθεί με πλαστογραφημένα πτυχία ή άλλα δικαιολογητικά.
Οι τέσσερις - που προέρχονται από το Νοσηλευτικό και Διοικητικό Προσωπικό -
Διαβάστε περισσότερα
