Αγνοείται η τύχη του MT Orapin 4 και του 14μελούς πληρώματός του, όπως ανακοίνωσε το Διεθνές Γραφείο Ναυτιλίας, το οποίο εξετάζει σοβαρά την πιθανότητα να κατελήφθη από πειρατές ενώ κατευθυνόταν από την Σιγκαπούρη στην Ινδονησία.
Το δεξαμενόπλοιο διυλισμένων προϊόντων πετρελαίου (ένα «γκαζάδικο» όπως λέγεται ο συγκεκριμένος τύπος πλοίου) που χάθηκε είναι το δεύτερο...
μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, στο συγκεκριμένο πολυσύχναστο θαλάσσιο δρόμο.
«Θα μπορούσε να είναι πειρατεία. Εχουμε στείλει σήμα σε όλα τα πλοία στην περιοχή να έχουν το νου τους και οι Αρχές είναι σε επαγρύπνηση», είπε στο Ρόιτερς ο Νόελ Τσουνκ του κέντρου πληροφόρησης για την πειρατεία.
Η επαφή με το MT Orapin 4 χάθηκε μετά την αναχώρησή του από την Σιγκαπούρη στις 27 Μαΐου, με προορισμό το Ποντιανάκ της Ινδονησίας.
Στα τέλη Απριλίου πειρατές είχαν καταλάβει δεξαμενόπλοιο ανοιχτά της Μαλαισίας και είχαν κλέψει 3 εκατ. λίτρα καυσίμων.
Από τις αρχές του 2014 έχουν καταγραφεί οκτώ ένοπλες καταλήψεις εμπορικών πλοίων στα Στενά Μαλάκα και γύρω από την Σιγκαπούρη, έναντι μόλις μίας το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Το δεξαμενόπλοιο διυλισμένων προϊόντων πετρελαίου (ένα «γκαζάδικο» όπως λέγεται ο συγκεκριμένος τύπος πλοίου) που χάθηκε είναι το δεύτερο...
μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, στο συγκεκριμένο πολυσύχναστο θαλάσσιο δρόμο.
«Θα μπορούσε να είναι πειρατεία. Εχουμε στείλει σήμα σε όλα τα πλοία στην περιοχή να έχουν το νου τους και οι Αρχές είναι σε επαγρύπνηση», είπε στο Ρόιτερς ο Νόελ Τσουνκ του κέντρου πληροφόρησης για την πειρατεία.
Η επαφή με το MT Orapin 4 χάθηκε μετά την αναχώρησή του από την Σιγκαπούρη στις 27 Μαΐου, με προορισμό το Ποντιανάκ της Ινδονησίας.
Στα τέλη Απριλίου πειρατές είχαν καταλάβει δεξαμενόπλοιο ανοιχτά της Μαλαισίας και είχαν κλέψει 3 εκατ. λίτρα καυσίμων.
Από τις αρχές του 2014 έχουν καταγραφεί οκτώ ένοπλες καταλήψεις εμπορικών πλοίων στα Στενά Μαλάκα και γύρω από την Σιγκαπούρη, έναντι μόλις μίας το ίδιο διάστημα πέρυσι.