> Voliotaki: Απάντηση στον Αναγνώστη. Από τον Ηλία Ζαρκάδα. Υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Απάντηση στον Αναγνώστη. Από τον Ηλία Ζαρκάδα. Υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο


Αγαπητέ φίλε,

Σε ευχαριστώ για την υποστήριξη σου και είμαι σίγουρος ότι θα με ψηφίσεις.

Όταν ξεκίνησα να βάλω υποψηφιότητα, είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου, ότι θα μπω στον χώρο της πολιτικής όπου σχεδόν όλα είναι βρώμικα.

Ημουν προετοιμασμένος και έτοιμος να λασπωθώ. Ακόμα όμως πιο έτοιμος να πολεμήσω γι' αυτά που πιστεύω. 
Όταν ξεκίνησα ως υποψήφιος ήμουν έξω από την εξουσία. Μπορεί να μην τα κατάφερα μόνος να συμπληρώσω ψηφοδέλτιο, αλλά με αυτή την ένωση που κάναμε είμαστε πλέον επίσημα μέσα στην εξουσία.

Τώρα είναι η σειρά σας να μας υποστηρίξετε. Εγώ και η ομάδα μου είμαστε έτοιμοι. Με όραμα και όρεξη να κάνουμε πολλά πράγματα.

Οι δημοτικές εκλογές είναι μόνο η αρχή. Ο στόχος μου ήταν να βάλω νέους ανθρώπους που δεν έχουν ασχοληθεί με τα κοινά, να διεκδικήσουν την εξουσία.

Αυτό τον στόχο, τον πέτυχα. 26 άτομα είναι μαζί μου και διεκδικούμε τον δήμο.

Σειρά σας τώρα να μας ψηφίσετε για να μπορέσουμε να εκλεγούμε. 
Εσείς μας εκλέγετε... μην το ξεχνάτε.

4 μέρες έμειναν. Εμπιστευτείτε με και δώστε όλες σας τις δυνάμεις. 
Χρειαζόμαστε ψήφους. Ακόμα και τον τελευταίο.

Φιλικά, 

Ηλίας Ζαρκάδας
ακόμα και τώρα απλός πολίτης...