> Voliotaki: Απάντηση στον Αντώνη Φορλίδα

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Απάντηση στον Αντώνη Φορλίδα

Καλημέρα Αντώνη από τον βροχερό Βόλο.

Καλά κάνεις και με υποστηρίζεις και σου προτείνω να συνεχίσεις να με υποστηρίζεις. 

Μία παρατήρηση έχω σε όσα έγραψες. Δεν είμαι αντισυστημικός. Δεν πιστεύω ότι το σύστημα πρέπει να πέσει, γιατί δεν έχουμε κάτι άλλο για να σηκωθεί μετά την πτώση του. 

Η προσπάθεια μου είναι να μπούνε νέοι άνθρωποι στο σύστημα που θα το διορθώσουν εκ των έσω. 

Η ένωση με τον Μιχάλη Μιτζικό ήταν απαραίτητη για να μεγαλώσουμε τις δυνάμεις μας και να παραμείνουμε στην διεκδίκηση του Δήμου. ...
Καταλαβαίνεις, ότι δεν έβαλα υποψηφιότητα για να πάω τέταρτος, αλλά ούτε και ξεκίνησα με το σκεπτικό ότι εκπροσωπώ μόνο λίγους ανθρώπους. 

Η ένωση δύο συνδυασμών, όπως καταλαβαίνεις, είναι όπως όλες οι σχέσεις. Κάτι δίνεις, κάτι παίρνεις, κάνεις λίγο πίσω, κάνεις λίγο μπροστά, ώστε να μείνουν και οι δύο ευχαριστημένοι και να δεθεί το σχήμα. 

Το να συμμαχήσεις με κάποιον δεν σημαίνει ότι αλλάζεις τα πιστεύω σου. Αν θυμηθούμε κάτι από την ιστορία, οι σπαρτιάτες συμμάχησαν με τους αθηναίους για ένα μεγαλύτερο σκοπό. Να αμυνθούν εναντίον των περσών. 

Κάπως έτσι ενωθήκαμε και εγώ με τον Μιχάλη Μιτζικό. Με τον "περιπατητή της Γενεύης" όπως τον αποκαλείς έχουμε την ίδια ηλικία, έχει και αυτός την νοοτροπία του εξωτερικού, έχει πολλές γνώσεις, όπως έχω και εγώ και συμπληρώνει ο ένας τον άλλο. Αυτός είναι δικηγόρος και εγώ της πληροφορικής. Και οι δύο μας, δεν είχαμε σχέση με την καταστροφή που έγινε στην Ελλάδα. 


Ο Μιχάλης Μιτζικός προέρχεται από τον χώρο της Νέας Δημοκρατίας και από εκεί αντλεί ψήφους κυρίως και εγώ προέρχομαι από τον χώρο των απλών πολιτών και ζητάω την ψήφο τους.

Προσπαθούμε λοιπόν να προσελκύσουμε τους ψήφους των πολιτών σε ένα κοινό σχήμα, για το καλό του τόπου. Όχι για το κακό. Δεν ήρθαμε να κάνουμε ζημιά.

Αυτή είναι η εξήγηση μου και πολύ ευχαρίστως να συνεχίσουμε την κουβέντα μας αν δεν σε κάλυψα. Μαθαίνει και ο υπόλοιπος κόσμος ταυτόχρονα.

Ηλίας Ζαρκάδας
Μηχανικός Πληροφορικής
Απλός Πολίτης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Μιχάλη Μιτζικό

Υ.Γ. Έχω μάθει να παίζω εξίσου καλά από την θέση του Στρατηγού και από την θέση του Στρατιώτη. Ο σκοπός πρέπει να επιτευχθεί, που είναι το καλό όλων μας.