Ρύθμιση-«μπαϊμπάς» για τα χρέη προς τα ασφαλιστικά ταμεία, με παράταση της διάταξης που προβλέπει διακανονισμό οφειλών και ύψος δόσης ανάλογο με τις τρέχουσες εισφορές, εξετάζει το υπουργείο Εργασίας.
Στο καθεστώς του διακανονισμού που είχε προβλεφθεί με το νόμο 3943/11 και έληξε στις 31/12/2013 είχαν ενταχθεί περίπου 15.715 οφειλέτες του ΙΚΑ, 9.000 από τον ΟΑΕΕ και περίπου 4.000 από τα Ταμεία των αυτοαπασχολούμενων.
Διαβάστε περισσότερα
