> Voliotaki: Η ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ-ΓΑΜΑ ΚΑΙ ΓΑΜΑΤΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΡΓΑΣΜΟΣ.

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Η ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ-ΓΑΜΑ ΚΑΙ ΓΑΜΑΤΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΡΓΑΣΜΟΣ.

Του ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑ ΧΑΣΑΚΟΥ.

Κύριε Παπαρογιάννη. Εκείνη  την στιγμή κάνω χωρίς να το θέλω γρήγορους υπολογισμούς και τα κουκιά δεν βγαίνουν. Εφορίες, χαράτσια, τέλη, Φ.Α.Π, 11-12-13, πετρέλαιο,  μισθός πετσοκομμένος, δάνεια,  χρήματα για φροντιστήριο του παιδιού, Γερμανικά, Αγγλικά και άλλα τόσα. 

Με πιάνει λοιπόν φόβος και θέλω να διακόψω το αίτιο της διέγερσης, δηλαδή την ερωτική επαφή. Η Τρωικα και όλοι οι εκπρόσωποι – α-πρόσωποι με έχουν κάνει να ξεχάσω τι σημαίνει οργασμός. Έλεγε η Ρόζα.

Ο Δόκτωρ Παπαρογιάννης , ήταν ο επικεφαλής μιας ερευνητικής ομάδας, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο στο τμήμα ψυχολογίας του  νεοσύστατου Μπουρδιστάν της Κολομβίας των Βαλκανίων. Είχε ειδικότητα στις διαταραχές του οργασμού των γυναικών .
-Τι ακριβώς νιώθεις Ρόζα κατά την διάρκεια της σεξουαλικής πράξης;
-Τάσεις αυτοκτονίας Κύριε Παπαρογιάννη . Χωρίς να θέλω φωνάζω. Πεθαίνω!!! Πεθαίνω!!!
-Και ο σύζυγος;
-Με απειλεί πώς αν σταματήσω θα με σκοτώσει. Αυτός λέει συνέχεια . Ναι! Ναι ! Ναί!  και εγώ φωνάζω ΟΧΙ! ΟΧΙ!ΟΧΙ! Ασε το άλλο . Αν καταφέρει και εκσπερματίσει , μου φωνάζει πάρτα μωρή άρρωστη. Γι αυτό ήρθα και σε εσάς, να μου πείτε πόσο άρρωστη είμαι για να δώ και τι θα κάνω;
-Αν και δεν είμαι αυτής της σχολής, μήπως έχετε δοκιμάσει για διέγερση ερωτικά αξεσουάρ;
-Ότι ανδρικό ομοίωμα θέλετε σε σχήμα, μέγεθος και ποιότητα. Σφήνες , μπίλιες, αλυσίδες, δονητές με ιμάντες, ερωτικά έλαια, λιπαντικά, μέχρι και τα μάτια μας δέσαμε με τον άνδρα μου και παίζαμε τις τυφλόμυγες ένα βράδυ. Άλλα οργασμός πάπαλα. Εκείνη την ώρα σκέφτομαι όλους αυτούς τους κλέφτες ολικής απασχόλησης, όλους τους Μιζάνθρωπους –Μισάνθρωπους, όλες αυτές τις θλιβερές πουρδές του κράτους ασυστόλων και πεσμένων κώλων. Και αυξάνεται ο καρδιακός μου ρυθμός. Ακούω την καρδιά μου να κάνει, λες και χτυπά κάποιος την πόρτα.
-Έχεις και εφίδρωση;
-Εφίδρωση; Μούσκεμα στον ιδρώτα όταν σκέφτομαι την εγχώρια ρεμούλα.
-Όλα αυτά τα κάνει το καμουτσίκι και το χαλινάρι.
-Δηλαδή κύριε Παπαρογιάννη μου;
-Το Συμπαθητικό και παρασυμπαθητικό σύστημα . Οι εκδηλώσεις σου αυτές ελέγχονται από ένα τμήμα του νευρικού συστήματος , του οποίου η λειτουργία δεν εξαρτάται από την θέληση μας.
-Την ξέρω την θέληση μου. Αν ήταν δυνατόν να πνίξω όλα αυτά τα κηφηναριά της μάσας και μετά είμαι σίγουρη ότι θα είχα οργασμό.
-Έχω την λύση Ρόζα , είναι λίγο ακριβή, αλλά σίγουρη.
-Τι μαλακτική πρόκα ήταν αυτή γιατρέ μου;  Για πες.
-Το σεξουαλικό κουτί της Πανδώρας.
-Τι είναι αυτό Παπαρογιάννη μου;
-Είναι μία συσκευή , ένα ιατρικό εμφύτευμα, που αποτελείται από μία μικρή γεννήτρια που τοποθετείται κάτω από το δέρμα των γλουτών και από ηλεκτρόδια που συνδέονται με τα νεύρα των εσωτερικών οργάνων.
-Ε και λοιπόν;
-Είναι απλό Ρόζα . Το εμφύτευμα λειτουργεί με τηλεχειριστήριο, με το πάτημα ενός κουμπιού θα μπορέσεις να αντιμετωπίσεις την ψυχογενή σου Ανοργασμία.
-Και μπορείς να κάνεις τα πάντα με αυτό;
-Και όχι μόνον.
-Αν θες ένα Πε@θυλ#σμο. Πατάς του κουμπί τρεις φορές που λέει ΧοΝοΛουΛου και αυτόματα γίνεται. Χρειάζεται λίγη προσοχή μη πατήσεις το κουμπί που λέει ΤαΓκαΝίκα.
-Κύριε Παπαρογιάννη μου με σώσατε. Επιτέλους μετά από τόσα χρόνια θα μπορώ να ξαναφωνάζω κατά την διάρκεια του οργασμού στον άνδρα μου. Το ταβάνι θέλει βάψιμοοοοο Νώντααααα! Ειχα ξεχάσει το . ΩΧΧΧ! ΑΧΧΧ! ΩΧΧΧ! Ααα!!!!ΧΧ!!. Και το κυριότερο από όλα θα ξεχάσω αυτά τα προσκυνητάρια –μνημόνια που με ταλαιπωρούσαν τα άλφα, βήτα, γάμα, αλλά και γάματα.