Τις ανανεωμένες Quadrifoglio Verde εκδόσεις των MiTo και Giulietta αλλά και μια έκπληξη επεφύλαξε για τους αμετανόητους Alfisti η ιταλική φίρμα από το «floor» της Γενεύης, παρουσιάζοντας μαζί με τις παραπάνω εκδόσεις και την 4C, Spider.
Ξεκινώντας από την νέα ανοιχτή έκδοση του μοντέλου που δημιουργήθηκε με στόχο να ξυπνήσει μνήμες από το ένδοξο παρελθόν της φίρμας, η Alfa Romeo επέλεξε να τοποθετήσει μια υφασμάτινη οροφή αλλοιώνοντας όσο το δυνατόν λιγότερο τα υπόλοιπα γνωστά και ελκυστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της 4C. Η υφασμάτινη οροφή συνδυάζεται και με rollover bars κατασκευασμένα από ανθρακονήματα ενώ, από το ίδιο ελαφρύ υλικό κατασκευάζονται, πλέον, το πλαίσιο του παρμπρίζ και τα spoilers.
Ως αποτέλεσμα το βάρος της 4C Spider έχει αυξηθεί μόνο κατά 60 κιλά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή κλειστή έκδοσή της.
Την εικόνα της ελκυστικής 4C Spider συμπληρώνουν η νέα διπλή απόληξη της εξάτμισης δια χειρός Akrapovic που, σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο σύστημα εξαγωγής συντείνουν και σε έναν καλύτερο ήχο.
Στα σπλάχνα της βρίσκεται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με χωρητικότητα 1,75 λίτρων απόδοσης 240 ίππων και 340 Nm ροπής σε συνδυασμό με το TCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων της φίρμας ο οποίος δίνει τη δυνατότητα στο ιταλικό coupe να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά σε 250 χλμ./ώρα.
Ο ίδιος κινητήρας εφοδιάζει και την Giulietta QV και ο οποίος της επιτρέπει να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 240 χλμ./ώρα και να επιταχύνει από 0 - 100 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα, δηλαδή κατά 2/10 του δευτερολέπτου ταχύτερα απ’ ό,τι μέχρι σήμερα.
H Alfa Romeo πλαισιώνει τις αλλαγές στην «καρδιά» της Giulietta με μια σειρά βελτιώσεων όπως αυτές στο σύστημα εισαγωγής - εξαγωγής με ζητούμενο ένα καλύτερο ήχο, αλλά και ορισμένες ορατές που διαχωρίζουν την έκδοση από την υπόλοιπη γκάμα του μοντέλου.
Σε αυτές συγκαταλέγονται οι μεγαλύτερες απολήξεις της εξάτμισης, o ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διάχυτης στο πίσω τμήμα, οι ανθρακί λεπτομέρειες του αμαξώματος και οι νέου σχεδιασμού ζάντες οι οποίες συνδυάζονται με τροχούς 17 ή, κατ’ επιλογή, 18 ιντσών. To σύνολο συμπληρώνουν η sport ανάρτηση και τα φρένα με την υπογραφή της Brembo.
Η Alfa Romeo Giulietta QV θα είναι διαθέσιμη σε τρεις αποχρώσεις, Alfa Red, Competizione Red και την “exclusive” Magnesio Grey η οποία θα είναι διαθέσιμη μόνο για 500 μονάδες.
Στο εσωτερικό, εκτός από τα διακριτικά της έκδοσης, η Alfa Romeo QV ξεχωρίζει από το ανασχεδιασμένο δερμάτινο τιμόνι και τα βελτιωμένα χειριστήρια και ενδείξεις.
Τα sport καθίσματα επενδύονται από δύο τύπους δέρματος, ενώ στα ανασχεδιασμένα στοιχεία συγκαταλέγονται τα πεντάλ αλουμινίου και τα πατάκια. Παράλληλα εισάγονται ορισμένα στοιχεία από τις πλουσιότερες εξοπλιστικές εκδόσεις της ανανεωμένης Giulietta, όπως το σύστημα infotainment UConnect με οθόνη αφής 5 ή κατ΄επιλογή 6,5 ιντσών και το οποίο υποστηρίζει της σύνδεση μέσω Bluetooth/Aux/USB.
Αντίστοιχα είναι τα νέα στοιχεία και στην περίπτωση της MiTo QV η οποία εξωτερικά ξεχωρίζει από τα νέα φώτα ομίχλης τις ματ μεταλλικές λεπτομέρειες του αμαξώματος τη νέα αεροτομή, τη διπλή εξάτμιση, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 17 ιντσών με τις νέου σχεδιασμού ζάντες με φόντο τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων με την υπογραφή της Brembo.
Η ΜiTo QV θα είναι επίσης διαθέσιμη στην απόχρωση Magnesio Grey ενώ, στο εσωτερικό της ξεχωρίζουν στοιχεία όπως το δερμάτινο τιμόνι, τα ανασχεδιασμένα χειριστήρια και ενδείξεις τα οποία συμπληρώνονται από το σύστημα infotainment UConnect με οθόνη αφής πέντε ιντσών. Στις επενδύσεις των επιφανειών τον κύριο λόγο έχει το δέρμα, ενώ όσες καλύπτονται από πλαστικό, έχει επιλεγεί ένας σχεδιασμός που να παραπέμπει στην υφή και στην όψη ανθρακονημάτων.
Στην καρδιά της κορυφαίας έκδοσης της MiTo βρίσκεται ο MultiAir Turbo των 1,4 λίτρων ο οποίος αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δίνοντας τη δυνατότητα στην κορυφαία MiTo να επιταχύνει από 0 - 100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της στα 219 χλμ./ώρα.
Παράλληλα, με τις επιδόσεις της η Alfa Romeo MiTo χάρη στο κιβώτιο TCΤ και στο σύστημα stop/start τα οποία διαθέτει, απαιτεί 5,4 λίτρα βενζίνης/100 χλμ. τιμή που αντιστοιχεί σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 124 γρ./χλμ