Βασανιστήρια 10 ωρών υπέμεινε η Jacqueline Traide σε κοινή θέα, σε μια βιτρίνα στο Λονδίνο.
Γιατί; Ήθελε να δείξει στους περαστικούς -που δεν πίστευαν στα μάτια τους- τα βασανιστήρια που υφίστανται τα ζώα όταν γίνονται δοκιμές στην παραγωγή των γυναικείων καλλυντικών....
Η ιδέα ανήκει στην εταιρεία Lush που παράγει βιολογικά και φιλικά προς το περιβάλλον και τα ζώα καλλυντικά και έχει εναντιωθεί στην βάναυση εκμετάλλευση των ζώων.
Οι αντιδράσεις των περαστικών ήταν ποικίλες. Κάποιοι επικρότησαν την προσπάθεια κι άλλοι θεώρησαν ότι το μήνυμα ήταν σεξιστικό αφού επιλέχθηκε ως πειραματόζωο μια γυναίκα.
Η καμπάνια έχει τον τίτλο «Live Human Testing» που εκτυλίχθηκε μπροστά στα μάτια των περαστικών που βρέθηκαν μπροστά στη βιτρίνα του καταστήματος στην Regent Street του Λονδίνου.
Γιατί; Ήθελε να δείξει στους περαστικούς -που δεν πίστευαν στα μάτια τους- τα βασανιστήρια που υφίστανται τα ζώα όταν γίνονται δοκιμές στην παραγωγή των γυναικείων καλλυντικών....
Η ιδέα ανήκει στην εταιρεία Lush που παράγει βιολογικά και φιλικά προς το περιβάλλον και τα ζώα καλλυντικά και έχει εναντιωθεί στην βάναυση εκμετάλλευση των ζώων.
Οι αντιδράσεις των περαστικών ήταν ποικίλες. Κάποιοι επικρότησαν την προσπάθεια κι άλλοι θεώρησαν ότι το μήνυμα ήταν σεξιστικό αφού επιλέχθηκε ως πειραματόζωο μια γυναίκα.
Η καμπάνια έχει τον τίτλο «Live Human Testing» που εκτυλίχθηκε μπροστά στα μάτια των περαστικών που βρέθηκαν μπροστά στη βιτρίνα του καταστήματος στην Regent Street του Λονδίνου.