> Voliotaki: Τι είπε ο Μπένυ και «κούφανε» τους βουλευτές του...

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Τι είπε ο Μπένυ και «κούφανε» τους βουλευτές του...

Κυριολεκτικά παγωτό έμειναν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, όταν άκουσαν τον Ευάγγελο Βενιζέλο στην διάρκεια της Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ να τους λέει το εξής αμίμητο: 

Πρέπει να προτάξουμε το εμείς και όχι το εγώ, δηλαδή αυτό που κάνω εγώ.

Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ αλληλοκοιτάχτηκαν με απορία ενώ κάποιοι κρυφογέλασαν.


Η προτροπή Βενιζέλου έγινε αντικείμενο συζήτησης με σκωπτική διάθεση, καθώς αν κάτι για το οποίο δεν διακρίνεται ο επικεφαλής της Χαριλάου Τρικούπη είναι η σεμνότητα και συλλογικότητα του.

Αντίθετα ακόμη και στενοί συνεργάτες του έχουν να λένε για το υπερτροφικό εγώ του αντιπροέδρου και υπουργού εξωτερικών της κυβέρνησης.

Μάλιστα κάποιος εκ των βουλευτών έλεγε ότι, αυτό το οποίο έπρεπε να πει και να πράξει ο Βενιζέλος είναι : «Να πάμε από το εγώ στο εμείς και θα πρέπει πρώτα από όλα να το κάνω εγώ».

matrix24.gr