Εκτός από τις υπηρεσίες χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλων, στον αριθμό θα δίνονται πληροφορίες για κάθε θέμα που αφορά τον οργανισμό
Τον τηλεφωνικό αριθμό 1540 θέτει σε λειτουργία από τις 2 Ιανουαρίου ο Οργανισμός Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛΓΑ) με στόχο να βελτιώσεις τις παρεχόμενες υπηρεσίες του προς τους αγρότες...
Η ολοκληρωμένη πλατφόρμα παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών προσφέρει:
1. Υπηρεσίες αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλων, σε σύνδεση με τα πληροφοριακά συστήματα του ΕΛΓΑ παρέχοντας ενημέρωση όλο το 24ωρο για: τις τελευταίες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ, τις κρατικές ενισχύσεις ΠΣΕΑ, το στάδιο που βρίσκονται οι δηλώσεις ζημίας και τις οφειλόμενες ασφαλιστικές εισφορές (απαιτείται ταυτοποίηση του δικαιούχου με ΑΦΜ).
2. Υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης αγροτών με μεσολάβηση ειδικευμένου προσωπικού, για την καταγραφή και επίλυση κάθε θέματος των συναλλασσομένων αγροτών με τον ΕΛΓΑ.
Οι ώρες λειτουργίας του κέντρου εξυπηρέτησης αγροτών ΕΛΓΑ είναι από τις 08:00 ως την 18:00 καθημερινά τις εργάσιμες ημέρες.
Ταυτόχρονα ο ΕΛΓΑ έχει δημιουργήσει ειδική ομάδα εξυπηρέτησης αγροτών στελεχωμένη από καταρτισμένους υπαλλήλους, η οποία θα μεριμνά καθημερινά για τη διεκπεραίωση των σύνθετων περιπτώσεων εξυπηρέτησης αγροτών.
Κάθε κλήση προς το 1540 χρεώνεται με μία αστική μονάδα.