Μια γυναίκα που πάσχει από AIDS δέχτηκε να μαγνητοσκοπηθεί κατά τη διάρκεια της θεραπείας της με αντιρετροϊκά φάρμακα. Η θεραπεία της ήταν θεαματική.
Η ιστορία της ξεκινά από το τέλος από την αρχή. Δεν θα πιστεύετε πως η γυναίκα του πρώτου και του τελευταίου πλάνου είναι η ίδια.
Δείτε το βίντεο