> Voliotaki: Πρός Διοίκηση Ολυμπιακού Βόλου και Αστυνομική Διεύθυνση Βόλου...

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Πρός Διοίκηση Ολυμπιακού Βόλου και Αστυνομική Διεύθυνση Βόλου...


ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Θέμα: Ποδόσφαιρο, φίλαθλο πνεύμα...

Με αφορμή ταξίδι μου στην Ρουμανία για την παρακολούθηση του αγώνα της Εθνικής μας ομάδας με την Ρουμανία, θα ήθελα να γράψω δυο κουβέντες.

Το ταξίδι οδικό, σύνορα Προμαχώνα και από εκεί στην πόλη Ruse η οποία βρίσκεται στις όχθες του Δούναβη και συνορεύει με την Ρουμανία, η απόστασή της από το Βουκουρέστι 71 χιλιόμετρα. Διαμονή στο Ruse να δω και έναν πολύ καλό φίλο Ελληνα.

Μια μερα πριν τον αγωνα, επισκεψη στο Βουκουρεστι με το αυτοκινητο μου να δω τα αξιοθεατα, πολυτιμη εμπειρια ζωης. Ελληνικες πινακιδες, δεν μας πειραξε κανεις, ουτε καν μια χειρονομια (ειχα ακουσει απο εδω, ακραια πραγματα οτι θα αντιμετωπισω).

Την ημερα του αγωνα παλι οδικως με το αυτοκινητο μου στο Βουκουρεστι, στο κεντρο της πολης σε ελευθερο παρκινγκ το αμαξι και απο εκει με ταξι στο γηπεδο. Φτανουμε στο γηπεδο, η αστυνομευση απ'εξω υπηρξε, εκει αλλα πολυ διακριτικη. Τους δειχνω το τικετς και τους ερωτω πως μπορω να παω στην θυρα που ελεγε.

Η απαντηση τους πολυ κατανοητη και φιλικη, γυρω μου και αλλοι Ελληνες και Ρουμανοι φιλαθλοι αν και το σημειο συναντησης για τους Ελληνες φιλαθλους ηταν αλλου (προαιρετικο βεβαια). Περπατησαμε κοντα στα 3 χιλιομετρα απο την υποδειξη της αστυνομιας μεχρι τα σημεια του πρωτου σωματικου ελεγχου. Ολη αυτη την ωρα, περπατουσαμε διπλα, διπλα με Ρουμανους φιλαθλους και συνομιλουσαμε, το απολυτα φυσικο.

Εκει ρωτω ξανα τους αστυνομικους πως μπορω να παω στην θυρα μου, οπου θα εβρισκα και τους Ελληνες φιλαθλους, με πολυ απλο και φυσιολογικο τροπο μου υποδειξανε που επρεπε να παω. Παρεα πλεον με τους αλλους Ελληνες φιλαθλους οι οποιοι ειχαν φτασει, περασαμε δυο σωματικους ελεγχους και εναν για το εισητηριο.

Μπαινουμε στο γηπεδο και κατευθυνομαστε εκει οπου επρεπε να καθησουμε και ω, τι εκπληξη!!! Γεματο γηπεδο, θαυμασιο, κοσμημα και η εκπληξη μου, κανεις αστυνομικος αναμεσα σε εμας και τους Ρουμανους φιλαθλους!!! Μια ζωνη ασφαλειας, το πολυ τριων μετρων και μονο καποιοι εργαζομενοι με μπλουζακια ασφαλειας(σεκιουριταδες που λεμε εμεις).

Ατμοσφαιρα καθαρα γηπεδικη, φωνες ενυσχησης ο καθενας για την ομαδα του και ολα καλα.
Το γιατι σας τα γραφω ολα αυτα; Γιατι πολυ απλα, ειμαι φιλαθλος της Νικης Βολου και στον περσινο αγωνα μου απαγορευσατε εσεις, η διοικηση του Ολυμπιακου Βολου και η αστυνομικη διευθυνση να παρακολουθησω αγωνα της ομαδας μου στην ιδια μου την πολη!!!

Οι δικαιολογιες σας πολλες. Καμια ομως δεν ηταν λογικη, δεν υπηρχε λογικη σε εκεινη την αποφαση. Δεν ειναι η δουλεια μου, ουτε η δουλεια μου ειναι να κανω υποδειξεις, αλλα το να παρακαλουθησω εναν ποδοσφαιρικο αγωνα, πιστευω οτι κανεις δεν μπορει να μου τον απαγορευσει.

Θα προσπαθησω να βαλω καποιες φωτογραφιες για του λογου το αληθες.

Υ.Γ. Δεν πιστευω οτι δεν μπορουμε να παρακολουθησουμε εναν αγωνα στην πολη μας, ο οποιος δεν θα ειναι γιορτη για το ποδοσφαιρο.

Παλάντζας Ιωσήφ.