> Voliotaki: Αλεξανδρούπολη: Το 2014 σύνδεση με σιδηρόδρομο

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Αλεξανδρούπολη: Το 2014 σύνδεση με σιδηρόδρομο

Στη γραμμή εκκίνησης μπήκε η σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με το σιδηρόδρομο, ένα έργο που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2014, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τις συνδυασμένες μεταφορές της χώρας μας αλλά και ειδικότερα, για την τοπική οικονομία.

«Η σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με το σιδηροδρομικό δίκτυο αποτελεί εθνική και κορυφαία επιλογή για την ανάπτυξη του άξονα Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, διότι μέσω του λιμανιού...
της Αλεξανδρούπολης μπορούν τα εμπορεύματα να παρακάμπτουν το Βόσπορο.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 1 χρόνο», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Κώστας Σπηλιόπουλος, σε συνάντηση εργασίας που είχε στην Αλεξανδρούπολη με τον πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένος, Σταύρο Σταυράκογλου, και τον περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Αρη Γιαννακίδη, με την ευκαιρία της εγκατάστασης της αναδόχου εταιρείας για την έναρξη των εργασιών.

Οπως επισημαίνεται, η απευθείας σύνδεση με τη Βάρνα θα λειτουργήσει ως εναλλακτικό πέρασμα των προϊόντων από το Βόσπορο και θα μειώσει το χρόνο διαδρομής από 2,5 ημέρες, που χρειάζεται σήμερα, σε περίπου 6 ώρες.

«Προχωράμε στην ολοκλήρωση των υποδομών και των συνδυασμένων μεταφορών. Επόμενος στόχος είναι η δημοπράτηση και της οδικής σύνδεσης του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με την Εγνατία», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Γιαννακίδης.

Να σημειωθεί ότι το έργο «Σιδηροδρομική Σύνδεση του Νέου Προβλήτα Εμπορευματοκιβωτίων Λιμένα Αλεξανδρούπολης», προϋπολογισμού 4,92 εκατ. ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Μακεδονία-Θράκη» 2007-2013.

Το έργο προβλέπει την κατασκευή τερματικής σιδηροδρομικής γραμμής του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στο Λιμένα Αλεξανδρούπολης, η οποία θα συνδέει το σύμπλεγμα των γραμμών που αναπτύσσεται στο λιμάνι με το χώρο του σταθμού των εμπορευματοκιβωτίων.

Στο μεγαλύτερο τμήμα της η γραμμή προβλέπεται να κατασκευαστεί εγκιβωτισμένη σε σκυρόδεμα κατάλληλης ποιότητας, ενώ στο υπόλοιπο τμήμα, που βρίσκεται εκτός του δαπέδου του ΟΛΑ, η κατασκευή θα είναι σκυρογραμμή. Το συνολικό μήκος των γραμμών είναι περί τα 2 km σε ανάπτυγμα μονής γραμμής.

Naftemporiki.gr