> Voliotaki: "Στο πόδι" η αστυνομία! Ξεκίνησε η συγκέντρωση των οπαδών της Χρυσής Αυγής στα γραφεία του κόμματος

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

"Στο πόδι" η αστυνομία! Ξεκίνησε η συγκέντρωση των οπαδών της Χρυσής Αυγής στα γραφεία του κόμματος

- Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις γύρω από την περιοχή του Σταθμού Λαρίσης όπου βρίσκονται τα γραφεία της Χρυσής Αυγής

- Σε εξέλιξη η συγκέντρωση χρυσαυγιτών

- "Βροχή" αντιδράσεων για την πρόσκληση βουλευτών της Χρυσής Αυγής στην παρέλαση

Οπαδοί της Χρυσής Αυγής έχουν αρχίσει ήδη να μαζεύονται έξω από τα γραφεία του κόμματος στο Σταθμό Λαρίσης, για την προγραματισμένη συγκέντρωση στις 18:00.