Ένα μήνα μετά την εφαρμογή της νέας νομοθεσίας για τη διάθεση των προϊόντων περασμένης διατηρησιμότητας, καμία από τις μεγάλες και μεσαίες αλυσίδες δεν τα τοποθέτησε στα ράφια της.
Όπως αποδείχθηκε, κανένα σούπερ μάρκετ, συμφωνα με την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, δεν επιθυμεί να διακινδυνεύσει τη φήμη του έπειτα από το μπαράζ αρνητικών δημοσιευμάτων για τα περίφημα «ληγμένα» προϊόντα, όπως επικράτησε να λέγονται, παρά τις επανειλημμένες διευκρινίσεις του υπουργείου Ανάπτυξης...
Αυτό, πάντως, που συνεχίζουν να εφαρμόζουν οι περισσότερες αλυσίδες είναι η λεγόμενη δυναμική τιμολόγηση, δηλαδή η διαφορετική τιμολόγηση των προϊόντων, αναλόγως αν πλησιάζει η ημερομηνία λήξης ή αναλόγως της ημέρας της εβδομάδας.