> Voliotaki: H Vodafone, οι καταναλωτές και ο Τύπος

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

H Vodafone, οι καταναλωτές και ο Τύπος

Αν ζητήσεις ως καταναλωτής από τη Vodafone να μιλήσεις με το τμήμα παραπόνων για να πάρεις απαντήσεις στο αίτημα διαγραφής υπερβολικών χρεώσεων που έχεις υποβάλει από μήνες, σου λένε να στείλεις φαξ (έστω κι αν τα παράπονά σου έχουν καταγραφεί πολλές φορές στο παρελθόν).

Αν τώρα ρωτήσεις ως δημοσιογράφος το γραφείο τύπου γιατί η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει...
αριθμό επικοινωνίας για το τμήμα παραπόνων και ζητήσεις πληροφορίες για τις χρεώσεις, σου λένε ότι “θελεις να εκβιάσεις”.

Αυτή είναι η αντίληψη που έχει η Vodafone για τις σχέσεις με τους καταναλωτές και τα μέσα ενημέρωσης;

newmoney