> Voliotaki: "ΡΕ ΚΕΡΑΤΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ;"-Ο ΚΟΡΙΟΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΙΑ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ-ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

"ΡΕ ΚΕΡΑΤΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ;"-Ο ΚΟΡΙΟΣ ΤΗΣ ΕΥΠ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΙΑ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ-ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ

Σε τηλεφωνικές συνομιλίες που δίνονται πια επίσημα από το αρχηγείο της ΕΛΑΣ για την διαμόρφωση πεποιθήσεων για τη Χ.Α και τα στελέχη της, σε συγκεκριμένο απόσπασμα πρόσωπο από τον περίγυρο της οικογένειας Ρουπακιά. μιλά με την αδερφή του.

Διαβάστε τι κατέγραψε ο κοριός της ΕΥΠ

Β: Ωραία, εγώ σου λέω ο τρόπος με τον οποίο...
εκφράζονται αυτοί οι άνθρωποι έτσι, σε καλύπτει; Εμένα δεν με καλύπτει. Όταν βλέπω αυτό το πράγμα αυτή την στρατιωτική αυτή... που είδα, τρόμαξα. Αυτό που είδα στην τηλεόραση...

Α: Δεν είναι όλοι έτσι. Στο ξαναλέω πάλι.

Β: Ρε συ δεν είναι όλοι έτσι, τώρα...

Α: Είναι μία ομάδα ασφαλείας, δεν είναι όλοι έτσι, στο ξαναλέω πάλι.

Β: Δεν ξέρω Χρύσα μου αν είναι όλοι έτσι.

Α: Εκεί που είδες τη παντελόνι φόραγα;

Β: Δεν ξέρω, δεν το είδα το πρόσωπο σου είδα.

Α: Δες και κάτω.

Β: Κι αυτό το είδα μέσα στο ίντερνετ δεν το είδα μέσα, μέσα στο τέτοιο. Τέλοσπάντων αυτοί οι άνθρωποι απ' ότι βγήκε στην τηλεόραση έχουν τάγματα παντού, έχουν τάγματα ασφαλείας παντού, τάγματα κρούσης δεν ξέρω πως τα λένε, κρούσης εφόδου δεν ξέρω πως τα λένε.

Α: Εφόδου λέγεται.

Β: Ε εφόδου από αυτό. Λοιπόν, όταν λοιπόν βλέπεις μία ένα τέτοια πράγμα κι όταν, δηλαδή εγώ τον ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ τον έβλεπα που μίλαγε στην τηλεόραση και γύριζε και έλεγε εγώ δεν τον ξέρω και ο άλλος ότι είναι τρελός, δηλαδή μου ήρθε να, να πάω εκεί να τον πιάσω από το λαιμό και να του πω ρε κερατά μου ποιος τους εκπαίδευσε γι' αυτό το θέμα, ποιος του έκανε να γίνονται δολοφόνοι. Πες μου ποιος, εγώ, ο Α, ο Β, εσύ τους έκανες και εσύ ο ίδιος αυτή τη στιγμή τους απαρνείσαι. Δηλαδή είναι τρελό τους αδειάζεις. Κι εσύ κάτσε. Εγώ αν ήμουν στη θέση του Γιώργου θα είχα ανοίξει το στόμα μου και θα τους είχα κάψει κι ας πέθαινα, κι ας πέθαινα, θα άνοιγα το στόμα μου και θα τα έλεγα με το νι και με το σίγμα, κι ας με σκοτώνανε. Εν πάση περιπτώσει θα είχα σκοτώσει, ε η τιμωρία που θα ήταν να σκοτωθώ κι εγώ. Αλλά θα τους ξεφτίλιζα, θα τους έβγαζα θα τους ξεμπρόστιαζα. Αυτοί είναι εγκληματίες ρε, έχω άδικο πες μου; Δηλαδή η λογική μου είναι η λογική του παραλόγου; Πες μου. Σκέφτομαι παράλογα αυτή τη στιγμή;

Α: Όχι δεν σκέφτεσαι παράλογα.

Β: Κατέστρεψαν την οικογένεια του, κατέστρεψαν μία οικογένεια ενός παιδιού.

Α: Αυτό είπε και αυτός στην απολογία, στον Ανακριτή σήμερα.

Β: Ποιος;

Α: Ο Γιώργος.

Β: Τι;

Α: Ότι κατέστρεψε και την δική του οικογένεια και την οικογένεια του παιδιού. Το είπε ακριβώς επί λέξει.

Β: Ακριβώς. Στιγμάτισε τα παιδιά του που ο Γιώργος δεν έχει τίποτα πολυτιμότερο από τα παιδιά του, όπως και όλοι μας. Στιγμάτισε τα παιδιά του να κυκλοφορούν και να τα δείχνουν με το δάχτυλο και να λένε τα παιδιά του δολοφόνου. Χρυσούλα δεν είναι αστείο αυτό που σου λέω. Μην κοιτάς που δεν το ζεις εσύ με τα παιδιά και δεν πρόκειται να το ζήσεις ποτέ. Τα παιδιά αυτά τα σκέφτεσαι; Πες μου περνάει από το μυαλό σου η ψυχολογία αυτών των παιδιών για τη γυναίκα του χέστηκα.

Α: Αφού μιλάει, ε μιλάω κάθε μέρα, μιλάμε 50 φορές την ημέρα.

Β: Μπράβο, λοιπόν αυτά τα παιδιά πες μου τι χρωστάνε; Τι χρωστάνε να δέχονται τις μαλακίες του πατέρα τους; Πες μου τι χρωστάνε;

Α: Ναι. Μπουμπούκι...

Β: Μακάρι να μην κοιμόσουν και θα κατέβαινα κάτω να μιλήσουμε.

Α: Όχι διαβάζω το ''Έθνος'' μου το φέρανε τώρα έχει (ακατάληπτο) σελίδες που θέλω να διαβάσω και θα τα πούμε αύριο.

Β: Εντάξει, αύριο; Κοίτα εγώ αύριο το απόγευμα δεν μπορώ ξέρεις ότι την επόμενη μέρα έχει σχολείο, δεν θα μπορώ να φύγω απόγευμα Χρυσούλα.

Α: Ναι, ναι.

Β: Αυτό το ξέρεις όταν ξεκινάνε το σχολείο αυτό το ξέρεις ότι Κυριακή, δεν αυτό το ξέρεις.

Α: Ναι αλλά είμαι με δύο ώρες ύπνο και δεν θα αντέξω.

Β: Όχι, όχι πήγαινε κοιμήσου, ξεκουράσου, σκέψου αυτά που σου είπα και θα δούμε πως θα συναντηθούμε και πως θα μιλήσουμε. Εντάξει;

Α: Ναι. Έλα.

Β: Έλα καλή ξεκούραση.