Πέρασε το 2ο τεστ το αεροπλανοφόρο «Βικραμαντίτια» (Vikramaditya) και μπαίνει στον ινδικό Στόλο όπου αναμένεται να είναι το πιο ισχυρό και σύγχρονο πλοίο του Πολεμικού Ναυτικού της Ινδίας.
Το αεροπλανοφόρο ολοκλήρωσε με επιτυχία τους δοκιμαστικούς πλόες του στη Λευκή θάλασσα στο τέλος Ιουλίου - οι οριστικοί κρατικοί έλεγχοι έχουν προγραμματιστεί για τις 15 Οκτωβρίου.
Το αεροπλανοφόρου «Βικραμαντίτια» (πρώην ''Ναύαρχος Γκορσκόφ'') εκσυγχρονίζεται στη Ρωσία κατά παραγγελία του Πολεμικού Ναυτικού της Ινδίας-ουσιαστικά γίνεται ''καινούργιο''. Οι δοκιμές που μόλις έγιναν ήταν οι ιδιότυπες επαναληπτικές εξετάσεις για το αεροπλανοφόρο με το πανίσχυρο σύστημα αντιαεροπορικής άμυνας..
Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούνιο και τον Αύγουστο του 2012 το «Βικραμαντίτια» είχε επιδείξει ήδη τις δυνατότητές του στη Λευκή θάλασσα αλλά και στη Θάλασσα του Μπάρεντς. Τότε όμως το πλοίο δεν κατάφερε να ταξιδέψει με την προβλεπόμενη από τα σχέδια του ταχύτητα.
Το θέμα ήταν ότι κατά τον εκσυγχρονισμό της εγκατάστασης παραγωγής ενέργειας του καραβιού τα φύλλα αλουμινίου τα οποία χρησιμοποιούνται για τη θερμομόνωση των λεβήτων, αντικαταστάθηκαν, κατ’ απαίτηση της ινδικής πλευράς, με στρώματα τούβλων.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών πλόων έγινε αντιληπτό ότι τα τούβλα κινέζικης προέλευσης πέφτουν και διαλύονται,ανέφερε η Φωνή της Ρωσίας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί η ισχύς της γεννήτριας και να περιοριστεί η ταχύτητα του σκάφους.
Διαβάστε περισσότερα στο onalert.gr
Το αεροπλανοφόρο ολοκλήρωσε με επιτυχία τους δοκιμαστικούς πλόες του στη Λευκή θάλασσα στο τέλος Ιουλίου - οι οριστικοί κρατικοί έλεγχοι έχουν προγραμματιστεί για τις 15 Οκτωβρίου.
Το αεροπλανοφόρου «Βικραμαντίτια» (πρώην ''Ναύαρχος Γκορσκόφ'') εκσυγχρονίζεται στη Ρωσία κατά παραγγελία του Πολεμικού Ναυτικού της Ινδίας-ουσιαστικά γίνεται ''καινούργιο''. Οι δοκιμές που μόλις έγιναν ήταν οι ιδιότυπες επαναληπτικές εξετάσεις για το αεροπλανοφόρο με το πανίσχυρο σύστημα αντιαεροπορικής άμυνας..
Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούνιο και τον Αύγουστο του 2012 το «Βικραμαντίτια» είχε επιδείξει ήδη τις δυνατότητές του στη Λευκή θάλασσα αλλά και στη Θάλασσα του Μπάρεντς. Τότε όμως το πλοίο δεν κατάφερε να ταξιδέψει με την προβλεπόμενη από τα σχέδια του ταχύτητα.
Το θέμα ήταν ότι κατά τον εκσυγχρονισμό της εγκατάστασης παραγωγής ενέργειας του καραβιού τα φύλλα αλουμινίου τα οποία χρησιμοποιούνται για τη θερμομόνωση των λεβήτων, αντικαταστάθηκαν, κατ’ απαίτηση της ινδικής πλευράς, με στρώματα τούβλων.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών πλόων έγινε αντιληπτό ότι τα τούβλα κινέζικης προέλευσης πέφτουν και διαλύονται,ανέφερε η Φωνή της Ρωσίας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί η ισχύς της γεννήτριας και να περιοριστεί η ταχύτητα του σκάφους.
Διαβάστε περισσότερα στο onalert.gr