Πολύ ενδιαφέρον. Στην Γερμανία αποκαλύφθηκε - όπως κάπως έτσι έγινε και με τη SIEMENS- πως δυο εταιρείες έδωσαν μίζες 18 εκατομμυρίων ευρώ , από το 2002 έως το 2007 , σε Έλληνες μέσω - προσέξτε αυτή την λεπτομέρεια!- μιας βρετανικής εταιρείας, που ιδιοκτήτης της είναι Ελληνας.
Στην Γερμανία έχουν αρχίσει τα δημοσιεύματα και γίνεται της κακομοίρας. Η υπόθεση "Ακη" φαίνεται πως έχει συνέχειες...
Στην Γερμανία έχουν αρχίσει τα δημοσιεύματα και γίνεται της κακομοίρας. Η υπόθεση "Ακη" φαίνεται πως έχει συνέχειες...
