Σε μία προσπάθειά του να συμβαδίσει με τη σύγχρονη εποχή, το Βατικανό αποφάσισε να παντρέψει μια από τις παλαιότερες παραδόσεις του με τον κόσμο των κοινωνικών δικτύων προσφέροντας «συγχωροχάρτια» σε όσους ακολουθούν στο Twitter τον Πάπα Φραγκίσκο κατά τη ...διάρκεια της Παγκόσμιας Ημέρας Νεολαίας της Καθολικής Εκκλησίας.
Το Βατικανό δίνει το προνόμιο αυτό με ένα κλικ. Οι πιστοί ...
εξασφαλίζουν με αυτό τη μείωση του χρόνου που θα πρέπει να περάσουν στο καθαρτήριο, αφού έχουν ομολογήσει τις αμαρτίες τους.
Η πρακτική της πώλησης «συγχωροχαρτιών» εφαρμόστηκε κυρίως στον Μεσαίωνα, με τους κληρικούς να τα πωλούν έναντι μεγάλων χρηματικών ποσών.
Ο παράδεισος, όπως άλλοι τονίζουν, δεν είναι μόνο μερικά κλικ του ποντικιού μακριά. «Δεν μπορεί κανείς να έχει επιείκεια ή άφεση αμαρτιών σαν να παίρνει τον καφέ του από ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης» τόνισε στην ιταλική εφημερίδα «Corriere della Sera» ο αρχιεπίσκοπος Κλαούντιο Μαρία Τσέλι επικεφαλής του Ποντιφικού Συμβουλίου για την επικοινωνία.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στη βρετανική εφημερίδα Guardian, «συγχωροχάρτια» μπορεί κανείς να αποκτήσει συμμετέχοντας στην Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας της Καθολικής Εκκλησίας στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Οσοι δεν μπορούν να βρίσκονται εκεί, έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν όσα συμβαίνουν μέσα από τα μηνύματα του Πάπα Φραγκίσκου στο Twitter.
Ο Πάπας Φραγκίσκος είναι ιδιαίτερα δραστήριος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ τον λογαριασμό του στο Twitter ακολουθούν εκατ. άνθρωποι από όλο τον κόσμο. Το Βατικανό εξαπλώνεται στο Internet και κερδίζει μια θέση στη νέα εποχή με ειδησιογραφικό πόρταλ που διαθέτει και δική του εφαρμογή για smartphones, με σελίδα στο Facebook και σχεδιάζει να αποκτήσει λογαριασμό στο Pinterest.
«Αυτό που έχει σημασία είναι τα tweets που στέλνει ο Πάπας από τη Βραζιλία ή οι φωτογραφίες από την Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας της Καθολικής Εκκλησίας που ανεβάζει ο ίδιος στο Pinterest να δημιουργούν αυθεντικούς, πνευματικούς καρπούς για όλους» σχολιάζει ο αρχιεπίσκοπος Κλαούντιο Μαρία Τσέλι ...
Το Βατικανό δίνει το προνόμιο αυτό με ένα κλικ. Οι πιστοί ...
εξασφαλίζουν με αυτό τη μείωση του χρόνου που θα πρέπει να περάσουν στο καθαρτήριο, αφού έχουν ομολογήσει τις αμαρτίες τους.
Η πρακτική της πώλησης «συγχωροχαρτιών» εφαρμόστηκε κυρίως στον Μεσαίωνα, με τους κληρικούς να τα πωλούν έναντι μεγάλων χρηματικών ποσών.
Ο παράδεισος, όπως άλλοι τονίζουν, δεν είναι μόνο μερικά κλικ του ποντικιού μακριά. «Δεν μπορεί κανείς να έχει επιείκεια ή άφεση αμαρτιών σαν να παίρνει τον καφέ του από ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης» τόνισε στην ιταλική εφημερίδα «Corriere della Sera» ο αρχιεπίσκοπος Κλαούντιο Μαρία Τσέλι επικεφαλής του Ποντιφικού Συμβουλίου για την επικοινωνία.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στη βρετανική εφημερίδα Guardian, «συγχωροχάρτια» μπορεί κανείς να αποκτήσει συμμετέχοντας στην Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας της Καθολικής Εκκλησίας στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Οσοι δεν μπορούν να βρίσκονται εκεί, έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν όσα συμβαίνουν μέσα από τα μηνύματα του Πάπα Φραγκίσκου στο Twitter.
Ο Πάπας Φραγκίσκος είναι ιδιαίτερα δραστήριος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ τον λογαριασμό του στο Twitter ακολουθούν εκατ. άνθρωποι από όλο τον κόσμο. Το Βατικανό εξαπλώνεται στο Internet και κερδίζει μια θέση στη νέα εποχή με ειδησιογραφικό πόρταλ που διαθέτει και δική του εφαρμογή για smartphones, με σελίδα στο Facebook και σχεδιάζει να αποκτήσει λογαριασμό στο Pinterest.
«Αυτό που έχει σημασία είναι τα tweets που στέλνει ο Πάπας από τη Βραζιλία ή οι φωτογραφίες από την Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας της Καθολικής Εκκλησίας που ανεβάζει ο ίδιος στο Pinterest να δημιουργούν αυθεντικούς, πνευματικούς καρπούς για όλους» σχολιάζει ο αρχιεπίσκοπος Κλαούντιο Μαρία Τσέλι ...