Σε συνέντευξή της η κυρία Υπουργού Ευγενία Μανωλίδου μίλησε για το πόσο καλός σύζυγος και πατέρας είναι ο άντρας της και για αυτό της έχει έρθει η επιθυμία να κάνει και άλλο παιδί μαζί του‼! Και άλλος Γεωργιάδης στην κοινωνία της Ελλάδας δηλαδή‼!
«Η τηλεοπτική του εικόνα έχει να κάνει με την πολιτική του ιδιότητα. Στο σπίτι δεν είναι πολιτικός αλλά ένας υπέροχος σύζυγός και δοτικός πατέρας».
Όσο για το ενδεχόμενο ενός παιδιού, η Μανωλίδου είπε:...
"θα το θέλαμε και οι δυο αλλά λίγο αργότερα. Είναι μια απόφαση που δεν εξαρτάται τόσο από εμάς. Και τα παιδιά το θέλουν. Γενικά όλοι στο σπίτι μας είμαστε πολύ της οικογένειας".
Έτσι είναι... Κάποιοι μπορούν να κάνουν παιδιά και κάποιοι άλλοι δεν μπορούν πια να μεγαλώσουν ούτε ένα... Να χαίρεστε τους «Έλληνες» του μέλλοντος‼! Μπράβο μπουμπούκοι‼!
Την συνέντευξη παραχώρησε η κ. Μανωλίδου στο περιοδικό You.
«Η τηλεοπτική του εικόνα έχει να κάνει με την πολιτική του ιδιότητα. Στο σπίτι δεν είναι πολιτικός αλλά ένας υπέροχος σύζυγός και δοτικός πατέρας».
Όσο για το ενδεχόμενο ενός παιδιού, η Μανωλίδου είπε:...
"θα το θέλαμε και οι δυο αλλά λίγο αργότερα. Είναι μια απόφαση που δεν εξαρτάται τόσο από εμάς. Και τα παιδιά το θέλουν. Γενικά όλοι στο σπίτι μας είμαστε πολύ της οικογένειας".
Έτσι είναι... Κάποιοι μπορούν να κάνουν παιδιά και κάποιοι άλλοι δεν μπορούν πια να μεγαλώσουν ούτε ένα... Να χαίρεστε τους «Έλληνες» του μέλλοντος‼! Μπράβο μπουμπούκοι‼!
Την συνέντευξη παραχώρησε η κ. Μανωλίδου στο περιοδικό You.
