> Voliotaki: Ξέφυγε το πρωτογενές έλλειμμα-Η τρύπα στα ταμεία γίνεται άβυσσος!

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Ξέφυγε το πρωτογενές έλλειμμα-Η τρύπα στα ταμεία γίνεται άβυσσος!

Όσο η λύση δεν ζυγώνει τόσο ...η «τρύπα» μεγαλώνει! Από το προσωρινό τρικ των 1-2 μηνών πρωτογενούς πλεονάσματος το Κράτος πέρασε και πάλι σε πρωτογενές έλλειμμα.

Αυτά είναι τα στοιχεία για την Γενική κυβέρνηση, σύμφωνα με το Γενικό Λογιστηρίου του Κράτους, που επιβεβαιώνουν την αίσθηση ότι η δημοσιονομική μάχη θα έχει πραγματικά χαθεί...
εδώ και πολύ καιρό και απλά το Κράτος μοιάζει με «γάτα που κυνηγάει την ουρά της».

Σύμφωνα με τα εν λόγω στοιχεία, το πρωτογενές έλλειμμα με τη συμπλήρωση του 5μήνου διαμορφώθηκε στα 830 εκατ. ευρώ έναντι πλεονάσματος 629 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα, ωστόσο λόγω της πολύ μικρότερης δαπάνης για τόκους, το Έλλειμμα φέτος συγκρατήθηκε στα 3,879 δισ ευρώ έναντι 8,080 δισ ευρώ πέρσι.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ο Κρατικός Προϋπολογισμός, καθώς λόγω των πληρωμών για την εξόφληση οφειλών του Δημοσίου και των επιστροφών φόρου, καταγράφεται πρωτογενές έλλειμμα 3,761 δισ. ευρώ.