Ετήσια επιχορήγηση €50 εκ. στο νέο αφεντικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πως θα ιδιωτικοποιηθεί
Κρατική επιχορήγηση 50 εκ. ευρώ το χρόνο θα παίρνει η εταιρία που θα εξαγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναλαμβάνοντας την εκτέλεση σιδηροδρομικών δρομολογίων.
Η επιχορήγηση θα δίνεται υπό τύπον "αντιμισθίας" για τη μεταφορά...
επιβατών. Η εταιρία θα έχει επιπλέον έσοδα από τα εισιτήρια και τις εμπορευματικές μεταφορές.
Σήμερα δημοσιεύθηκε η προκήρυξη του διαγωνισμού, μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου οι δηλώσεις ενδιαφέροντος από τους υποψήφιους αγοραστές. Κατά τις πρώτες εκτιμήσεις, η έκβαση του διαγωνισμού θά εξαρτηθεί πρωτίστως από την εκδήλωση ή μή κινεζικού ενδιαφέροντος μέσω της Cosco.
Σύμφωνα με την προκήρυξη, η ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συνάψει 5ετή σύμβαση με το Δημόσιο, δεσμευόμενη να παρέχει υπηρεσίες σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών, έναντι ετήσιας "αμοιβή¨ς" που δεν θα υπερβαίνει τα 50 εκ. ευρώ.
Θα συνάψει επίσης συμβάσεις με τον ΟΣΕ και την εταιρία ΕΕΣΣΤΥ ( η οποία θα μεταβιβασθεί στο Δημόσιο), για:
- Χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου
- Μίσθωση του τροχαίου υλικού (αμαξοστοιχίες κλπ)
- Μίσθωση επιλεγμένων ακινήτων του ΟΣΕ, που καλύπτουν λειτουργικές νάγκες της νέας εταιρίας.
- Παροχή υπηρεσιών από την ΕΕΣΣΤΥ για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού
Η κυριότητα του τροχαίου υλικού που ανήκει στον ΟΣΕ, θα μεταβιβαστεί στο Δημόσιο. Τη συντήρηση του θα αναλάβει η νεοσυσταθείσα ΕΕΣΣΤΥ, η οποία ανήκει κατά 100% στο Δημόσιο.
Η ΕΕΣΣΤΥ θα λειτουργεί ως ανεξάρτητη εταιρεία που θα παρέχει υπηρεσίες συντήρησης τροχαίου υλικού και μελλοντικά θα ιδιωτικοποιηθεί.
Κρατική επιχορήγηση 50 εκ. ευρώ το χρόνο θα παίρνει η εταιρία που θα εξαγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναλαμβάνοντας την εκτέλεση σιδηροδρομικών δρομολογίων.
Η επιχορήγηση θα δίνεται υπό τύπον "αντιμισθίας" για τη μεταφορά...
επιβατών. Η εταιρία θα έχει επιπλέον έσοδα από τα εισιτήρια και τις εμπορευματικές μεταφορές.
Σήμερα δημοσιεύθηκε η προκήρυξη του διαγωνισμού, μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου οι δηλώσεις ενδιαφέροντος από τους υποψήφιους αγοραστές. Κατά τις πρώτες εκτιμήσεις, η έκβαση του διαγωνισμού θά εξαρτηθεί πρωτίστως από την εκδήλωση ή μή κινεζικού ενδιαφέροντος μέσω της Cosco.
Σύμφωνα με την προκήρυξη, η ιδιωτικοποιημένη ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συνάψει 5ετή σύμβαση με το Δημόσιο, δεσμευόμενη να παρέχει υπηρεσίες σιδηροδρομικής μεταφοράς επιβατών, έναντι ετήσιας "αμοιβή¨ς" που δεν θα υπερβαίνει τα 50 εκ. ευρώ.
Θα συνάψει επίσης συμβάσεις με τον ΟΣΕ και την εταιρία ΕΕΣΣΤΥ ( η οποία θα μεταβιβασθεί στο Δημόσιο), για:
- Χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου
- Μίσθωση του τροχαίου υλικού (αμαξοστοιχίες κλπ)
- Μίσθωση επιλεγμένων ακινήτων του ΟΣΕ, που καλύπτουν λειτουργικές νάγκες της νέας εταιρίας.
- Παροχή υπηρεσιών από την ΕΕΣΣΤΥ για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού
Η κυριότητα του τροχαίου υλικού που ανήκει στον ΟΣΕ, θα μεταβιβαστεί στο Δημόσιο. Τη συντήρηση του θα αναλάβει η νεοσυσταθείσα ΕΕΣΣΤΥ, η οποία ανήκει κατά 100% στο Δημόσιο.
Η ΕΕΣΣΤΥ θα λειτουργεί ως ανεξάρτητη εταιρεία που θα παρέχει υπηρεσίες συντήρησης τροχαίου υλικού και μελλοντικά θα ιδιωτικοποιηθεί.