> Voliotaki: Ιατρoί και εργαζόμενοι του «Αχιλλοπούλειου» Νοσοκομείο Βόλου αντιστέκονται στο σταδιακό αφανισμό του

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Ιατρoί και εργαζόμενοι του «Αχιλλοπούλειου» Νοσοκομείο Βόλου αντιστέκονται στο σταδιακό αφανισμό του

Μεγάλο συλλαλητήριο φορέων και πολιτών έξω από το Νοσοκομείο 

Σήμερα το πρωί στις 11.00 π.μ., "έλαβε χώρα" το μεγάλο συλλαλητήριο των νοσοκομειακών  Ιατρών και εργαζομένων στο «Αχιλλοπούλειο» Νοσοκομείο Βόλου...

Διαβάστε περισσότερα