> Voliotaki: ΕΛΛΗΝΟ-ΙΤΑΛΙΚΟΣ "ΠΟΛΕΜΟΣ" ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΗ HELLENIC SEAWAYS ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ Γ. ΓΚΡΙΜΑΛΝΤΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΝ Γ. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

ΕΛΛΗΝΟ-ΙΤΑΛΙΚΟΣ "ΠΟΛΕΜΟΣ" ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΗ HELLENIC SEAWAYS ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ Γ. ΓΚΡΙΜΑΛΝΤΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΝ Γ. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ

Από το : bankwars.gr

Νέα επεισόδια στον ελληνοιταλικό πόλεμο για τα μερίδια αγοράς στην ακτοπλοία και τις γραμμές Κόρινθος – Βενετία και Πάτρα – Αγκώνα.

 Ο Εμμανουέλ Γκριμάλντι των Μινωικών Γραμμών, μέσω της καταστατικής πλειοψηφίας του 33,8% που ελέγχει στην HELLENIC SEAWAYS, επιχειρεί...
για μία ακόμα φορά να “πετάξει έξω” από το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας τον Γιάννη Βαρδινογιάννη, μεγαλομέτοχο της ΑΝΕΚ.

Aυτή τη φορά μάλιστα προβάλλει σαν “διάδοχο” του Γ. Βαρδινογιάννη, τον Μάκη Στρίντζη, πρώην συνεργάτη του εφοπλιστή Λασκαρίδη, σε μια προσπάθεια να πείσει ότι “ο Λασκαρίδης ενδιαφέρεται να αγοράσει την Hellenic”, κάτι όμως που η αγορά γνωρίζει ότι δεν ισχύει.

Οι κινήσεις αυτές του Ιταλού εφοπλιστή δεν είναι τυχαίες:

- ΠΡΩΤΟΝ: Ο Γκριμάλντι δεν ξεχνά την πρόσφατη ήττα του με την αποτυχία να πάρει θετική απόφαση από το Συμβούλιο των Aκτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για την ετήσια δρομολόγηση του επιβατηγού- οχηματαγωγού πλοίου «Ίκαρος Παλλάς» στην γραμμή Πειραιάς- Xανιά από την 1η Iουλίου.

H Minoan Lines επικαλέστηκε την ανάγκη τήρησης του ελεύθερου ανταγωνισμού και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, με δεδομένο ότι το υπό ελληνικής σημαίας «Ίκαρος Παλλάς» θα στελεχωθεί με Έλληνες ναυτικούς, ενώ η νέα γραμμή θα συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του λιμανιού και της πόλης των Xανίων.

Aπό την πλευρά της η ANEK θεώρησε «επιθετική» την κίνηση Γκριμάλντι, αφού δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλον παίκτη στην συγκεκριμένη γραμμή λόγω της μείωσης του μεταφορικού έργου που παρατηρείται στην ακτοπλοΐα αυτή την στιγμή.

Mάλιστα, υποστηρίζει πως αν δρομολογηθεί και άλλο πλοίο (η ίδια δραστηριοποιείται ήδη με δύο πλοία στο συγκεκριμένο δρομολόγιο), τότε, αντί να μειωθούν οι τιμές, θα αυξηθούν, αφού κανένα από τα πλοία δεν θα μπορεί να καλύψει τα κόστη λειτουργίας του.

- ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Ο Γκριμάλντι έχει ανησυχήσει από τις νέες “συνέργειες” που δρομολογούνται μεταξύ ΑΝΕΚ και ATTICA GROUP, οι οποίες δεν αποκλείεται να γίνουν και πολύ στενότερες.

- ΤΡΙΤΟΝ: Με την “έξωση” του Γ.Βαρδινογιάννη, ο Γκριμάλντι πιστεύει ότι θα μπορέσει να ελέγξει τη γραμμή Κόρινθος -Βενετία αλλά κυρίως τη γραμμή Πάτρα – Αγκώνα στην οποία δραστηριοποιείται η ΑΝΕΚ σε κοινοπραξία με την ATTICA.

Συμπέρασμα: Η HELLENIC SEA WAYS, χρησιμοποιείται από τον κ.Γκριμάλντι, προκειμένου να επιτύχει τους απραγματοποίητους μέχρις στιγμής στόχους του.

Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι λόγο στο ποιός κάνει κουμάντο, παίζουν και οι δανείστριες τράπεζες. Και στην περίπτωση της HELLENIC, η στήριξη της Τράπεζας Πειραιώς στον Γ.Βαρδινογιάννη, θεωρείται δεδομένη…