Συνεχίζεται η αναταραχή για τα θέματα των Μαθηματικών στις Πανελλαδικές, που αποδείχθηκαν ιδιαίτερα δύσκολα.
Μάλιστα η Μαθηματική εταιρεία εντόπισε λάθος σε θέμα όσον αφορά το Εσπερινό Λύκειο και τα ΕΠΑΛ.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία για το μάθημα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας
των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄), τονίζει ότι "το θέμα Δ3 είναι λάθος".
Όπως τονίζεται, "καλείται το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού να λάβει τα κατάλληλα μέτρα και να δώσει οδηγίες για τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών.
Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων των άλλων μαθημάτων Γενικής Παιδείας που εξετάσθηκαν την ίδια μέρα, έχουμε να επισημάνουμε ότι υπάρχει άνιση μεταχείριση των μαθητών που επέλεξαν τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας σε σχέση με τους μαθητές που επέλεξαν τα άλλα μαθήματα Γενικής Παιδείας".
Μάλιστα η Μαθηματική εταιρεία εντόπισε λάθος σε θέμα όσον αφορά το Εσπερινό Λύκειο και τα ΕΠΑΛ.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία για το μάθημα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας
των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄), τονίζει ότι "το θέμα Δ3 είναι λάθος".
Όπως τονίζεται, "καλείται το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού να λάβει τα κατάλληλα μέτρα και να δώσει οδηγίες για τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών.
Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων των άλλων μαθημάτων Γενικής Παιδείας που εξετάσθηκαν την ίδια μέρα, έχουμε να επισημάνουμε ότι υπάρχει άνιση μεταχείριση των μαθητών που επέλεξαν τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας σε σχέση με τους μαθητές που επέλεξαν τα άλλα μαθήματα Γενικής Παιδείας".