ΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
Ωθηση στην αποκρατικοποίηση της άλλοτε υπερχρεωμένης ΤΡΑΙΝΟΣΕ δίνουν τα 7,5 εκατομμύρια ευρώ κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) που αναμένονται για το 2013, γεγονός που την καθιστά ελκυστικότερη για τους υποψήφιους μνηστήρες.
Νέους δρόμους για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ άνοιξε η συμφωνία με την cosco...
και τη Hewlett Packard
Την εκτίμηση για το αναμενόμενο ύψος των κερδών έκανε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος κατά τη διάρκεια ομιλίας στο πλαίσιο του 11ου Συνεδρίου Νοτιοανατολικής Ευρώπης για τις επιχειρήσεις Διεθνούς Διαμεταφοράς και Logistics που πραγματοποιείται στη χώρα μας.
Οπως επεσήμανε ο κ. Ζηλιασκόπουλος -μόλις μία ημέρα μετά την έκφραση του κινεζικού ενδιαφέροντος για τον ελληνικό σιδηρόδρομο-βασικός στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να διεκδικήσει κομμάτι της «πίτας» μεταφοράς εμπορευμάτων από τη Νότια και Ανατολική προς την Κεντρική Ευρώπη.
Ανακοίνωσε μάλιστα ότι στις αρχές Ιουνίου θα ξεκινήσει η νέα υπηρεσία του εμπορικού τρένου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης με στόχο την επέκτασή της και προς Πύθιο, Ορμένιο, Σόφια, Βουκουρέστι, Σκόπια και Βελιγράδι.
Οι νέες προοπτικές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τις οποίες άνοιξε η «χρυσή» συμφωνία με την Cosco και τη Hewlett Packard που μείωσε τον χρόνο μεταφοράς από την Κίνα στην Ευρώπη κατά δέκα ημέρες, αναμένεται να αυξήσουν το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό που θα προκηρύξει τον Ιούνιο το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.
Ηδη η κινεζική κυβέρνηση έδειξε ζωηρό ενδιαφέρον για την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του κλιμακίου της ελληνικής κυβέρνησης.
Παράλληλα ήδη γίνονται συζητήσεις με τη γνωστή κινεζική τεχνολογική εταιρεία παραγωγής hardware Lenovo, προκειμένου να προβεί σε αντίστοιχη συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την Cosco.
Ενδιαφέρον για τη σύναψη αντίστοιχων συμφωνιών έχουν δείξει και άλλες εταιρείες, ενώ στους στόχους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να γίνουν προσπάθειες προσέλκυσης και της αυτοκινητοβιομηχανίας για τη μεταφορά οχημάτων.
Διαγωνισμός
Υπενθυμίζεται ότι μαζί με τον διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα «τρέξει» και ο διαγωνισμός για τη Rosco, την εταιρεία συντήρησης του τροχαίου υλικού. Εκτός από τους Κινέζους ενδιαφέρον για την είσοδό τους στον ελληνικό σιδηρόδρομο έχουν δείξει και οι Γάλλοι.
Ο Γάλλος υπουργός Μεταφορών Frederic Cuvillier κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στην Αθήνα είχε επιβεβαιώσει ότι οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι (SNCF) θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η Alstom στον διαγωνισμό για τη Rosco, ενώ ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε εκφράσει και ο Ρώσος υπουργός Μεταφορών, Μαξίμ Σοκόλοφ.
Ωστόσο τόσο οι Κινέζοι όσο και οι Γάλλοι και οι Ρώσοι, οι οποίοι έχουν εκφράσει ένα καταρχήν ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναμένουν τα πρώτα αποτελέσματα από την υλοποίηση της συμφωνίας που έχει ήδη υπογραφεί με την Cosco και την HP κυρίως σε επίπεδο τήρησης χρόνων και κόστους.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ήδη έτοιμη να κάνει τις πρώτες μεταφορές, οι οποίες αναμένεται να ξεκινήσουν προσεχώς αμέσως μόλις λήξουν τα προηγούμενα συμβόλαια της HP για μεταφορές μέσω Αμβούργου και Ρότερνταμ.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Ωθηση στην αποκρατικοποίηση της άλλοτε υπερχρεωμένης ΤΡΑΙΝΟΣΕ δίνουν τα 7,5 εκατομμύρια ευρώ κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) που αναμένονται για το 2013, γεγονός που την καθιστά ελκυστικότερη για τους υποψήφιους μνηστήρες.
Νέους δρόμους για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ άνοιξε η συμφωνία με την cosco...
και τη Hewlett Packard
Την εκτίμηση για το αναμενόμενο ύψος των κερδών έκανε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος κατά τη διάρκεια ομιλίας στο πλαίσιο του 11ου Συνεδρίου Νοτιοανατολικής Ευρώπης για τις επιχειρήσεις Διεθνούς Διαμεταφοράς και Logistics που πραγματοποιείται στη χώρα μας.
Οπως επεσήμανε ο κ. Ζηλιασκόπουλος -μόλις μία ημέρα μετά την έκφραση του κινεζικού ενδιαφέροντος για τον ελληνικό σιδηρόδρομο-βασικός στόχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να διεκδικήσει κομμάτι της «πίτας» μεταφοράς εμπορευμάτων από τη Νότια και Ανατολική προς την Κεντρική Ευρώπη.
Ανακοίνωσε μάλιστα ότι στις αρχές Ιουνίου θα ξεκινήσει η νέα υπηρεσία του εμπορικού τρένου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης με στόχο την επέκτασή της και προς Πύθιο, Ορμένιο, Σόφια, Βουκουρέστι, Σκόπια και Βελιγράδι.
Οι νέες προοπτικές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τις οποίες άνοιξε η «χρυσή» συμφωνία με την Cosco και τη Hewlett Packard που μείωσε τον χρόνο μεταφοράς από την Κίνα στην Ευρώπη κατά δέκα ημέρες, αναμένεται να αυξήσουν το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό που θα προκηρύξει τον Ιούνιο το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.
Ηδη η κινεζική κυβέρνηση έδειξε ζωηρό ενδιαφέρον για την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του κλιμακίου της ελληνικής κυβέρνησης.
Παράλληλα ήδη γίνονται συζητήσεις με τη γνωστή κινεζική τεχνολογική εταιρεία παραγωγής hardware Lenovo, προκειμένου να προβεί σε αντίστοιχη συμφωνία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την Cosco.
Ενδιαφέρον για τη σύναψη αντίστοιχων συμφωνιών έχουν δείξει και άλλες εταιρείες, ενώ στους στόχους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να γίνουν προσπάθειες προσέλκυσης και της αυτοκινητοβιομηχανίας για τη μεταφορά οχημάτων.
Διαγωνισμός
Υπενθυμίζεται ότι μαζί με τον διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα «τρέξει» και ο διαγωνισμός για τη Rosco, την εταιρεία συντήρησης του τροχαίου υλικού. Εκτός από τους Κινέζους ενδιαφέρον για την είσοδό τους στον ελληνικό σιδηρόδρομο έχουν δείξει και οι Γάλλοι.
Ο Γάλλος υπουργός Μεταφορών Frederic Cuvillier κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στην Αθήνα είχε επιβεβαιώσει ότι οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι (SNCF) θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η Alstom στον διαγωνισμό για τη Rosco, ενώ ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε εκφράσει και ο Ρώσος υπουργός Μεταφορών, Μαξίμ Σοκόλοφ.
Ωστόσο τόσο οι Κινέζοι όσο και οι Γάλλοι και οι Ρώσοι, οι οποίοι έχουν εκφράσει ένα καταρχήν ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αναμένουν τα πρώτα αποτελέσματα από την υλοποίηση της συμφωνίας που έχει ήδη υπογραφεί με την Cosco και την HP κυρίως σε επίπεδο τήρησης χρόνων και κόστους.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ήδη έτοιμη να κάνει τις πρώτες μεταφορές, οι οποίες αναμένεται να ξεκινήσουν προσεχώς αμέσως μόλις λήξουν τα προηγούμενα συμβόλαια της HP για μεταφορές μέσω Αμβούργου και Ρότερνταμ.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ